Heatsink Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Naughty Dog har drevet Uncharted Drakes Fortune (1 og 2) i det siste. Det er sikkert ikke så dumt at de starter på nye serier istedet for å fortsette med det samme tiår etter tiår. ((....slik som nintendo..)) Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Naughty Dog har drevet Uncharted Drakes Fortune (1 og 2) i det siste. Det er sikkert ikke så dumt at de starter på nye serier istedet for å fortsette med det samme tiår etter tiår. ((....slik som nintendo..)) men nintendo har kommet ut med dårlige klassikere som de antageligvis ikke har satset på. jeg hadde kjøpt et crash spill, hvis det hadde samme grafikk og oppsett som 1, 2, 3 bare med nye baner:) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hvor kan jeg få tak i de? Sjekke denne: http://en.wikipedia.org/wiki/EPSXe AtW Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja Chrash 1, 2 og 3 på PlayStation var best. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja Chrash 1, 2 og 3 på PlayStation var best. uten tvil:) derfor lurte jeg på om noen hadde fådt det ut på PC men har funnet versjonene nå Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja Chrash 1, 2 og 3 på PlayStation var best. uten tvil:) derfor lurte jeg på om noen hadde fådt det ut på PC men har funnet versjonene nå Har image-filer av dem og emulator på PC selv.. ePSXe emulerer Playstation så og si perfekt! Kjører ren software-emulering, siden dette gir mest lik original PSX-grafikk og -lyd! Nå skal det sies at jeg har alle de spillene originalt, men konsollen min tok dessverre kvelden for lenge siden... Husker det fremdeles godt: satt med FF7, alt for lenge siden siste save og plutselig ble det svart i hele huset..... GAH!! Strømmen kom tilbake og det bare freste i PS-en... Tordenvær er noe dritt, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg