Daniel Guanio Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den sykelig rastløse Crash Bandicoot er tilbake, og denne gangen trenger han mer hjelp enn noensinne. Les mer Lenke til kommentar
tony77 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Blæ, synd de ikke klarer å levere noe bedre. Hadde gledet meg til Crash Bandicoot som jeg opp gjennom tidene har hatt det mye gøy sammen med. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor ser Crash ut som en sinnsyk bilselger? En ting er at en ny utvikler ikke klarer å lage spillene like morsomme, men de må da greie å tegne han ritkig! Lenke til kommentar
Nyhusern Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Crash på norsk? nei spar meg... Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Crash har ikke vært seg selv siden Naughty Dog... Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette spillet var jo gøy synes jeg, men litt kort kanskje Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synd, husker de første spillene var mosomme Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg husker Chrash Bash, det var et artig spill det! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 God annmeldelse daniel/42 Er helt enig med dere andre om at serien virkelig har mistet seg etter at naughty dog gav seg med serien. I disse dager, med mange gode spill, tror jeg nok jeg styrer unna dette. Sikkert et morsomt spill for de små Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ahh som jeg fikk lyst å spille det første crashspillet nå lojal fan på playstation, men huff; klarer de ikke bedre? og utseende til crash så jo helt ødelagt ut. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 disse spillene kan du ikke klare å gjøre bedre en de første, å prøve å laga crash spill som et moderne spill med mange muligheter er bare en latterlig tanke. crash skal være platform og morsomt:) fikk også veldig lyst til å spille crash nå noen som vet om noe pc versjon? Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 av de gamle spillene selfølgelig:) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3. de kom ikke ut på pc men tenkte på om noen hadde greid å lage det til pc for det sjer jo med mange gamle klasikkere:P men det er nedlastbart på xbox live og, men tenkte å sitte å spille det i de langtrekene, kjedelige og u'utholdelige skoletimene;) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3. de kom ikke ut på pc men tenkte på om noen hadde greid å lage det til pc for det sjer jo med mange gamle klasikkere:P men det er nedlastbart på xbox live og, men tenkte å sitte å spille det i de langtrekene, kjedelige og u'utholdelige skoletimene;) Det kan antakelig emuleres på PC. AtW Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3. de kom ikke ut på pc men tenkte på om noen hadde greid å lage det til pc for det sjer jo med mange gamle klasikkere:P men det er nedlastbart på xbox live og, men tenkte å sitte å spille det i de langtrekene, kjedelige og u'utholdelige skoletimene;) Det kan antakelig emuleres på PC. AtW det kan antakelig bekreftes at det er mulig å spille crash 1-3 på pc gjennom emulator, da jeg har gjort dette sjøl tidligere. Bjørn Endret 4. desember 2008 av dabear Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke spillt siden playstation1, hadde ikke minnebrikke sto på pause i flere mnd. Kanskje jeg skal bevare de gode minnene og ikke spille det igjen. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 AtW det kan antakelig bekreftes at det er mulig å spille crash 1-3 på pc gjennom emulator, da jeg har gjort dette sjøl tidligere. Bjørn hvor kan jeg få tak i de? Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Få tilbake Naughtydog som utvilker av Crash Bandicoot, og spillet vil helt sikkert ta seg opp! Sierra kjører serien ned i grusen, og tar bort det som faktisk var sjarmerende med Crash serien. Crash ligner ikke på seg selv engang. Og forresten, har naughtydog kommet med noen spill i det siste? Jak and Daxter var også moro, ihvertfall det første som kom til ps2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg