Bjorn Ole Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Inntil man kan bruke tankekraft til å bruke pc'en, så tror jeg ikke musen forsvinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) pff, musen vil aldri bli erstattet av touch screen. Spille cs med touch screen? Kommer aldri til å skje. selv slutta jeg å bruke logiteck når jeg innså at musene deres ikke varer lenge , det blir alltid noe feil på dem, kabelbrudd eller generell funksjonsfeil , de slutter alltid å virke etter en stund, nå kjøper jeg koreanske muser på chlas ohlson, den har fungert fint i over ett og ett halvt år. a4teck x7 Jeg har alltid brukt logitech. Ingen av de rundt 10 musene jeg har hatt har gått i stykker, jeg har rett of slett byttet til et nyere og bedre produkt etter hardt bruk i rundt 1-2 år. hva er den beste logitech musa nå? ren ytelse altså. min mx510 har litt lav oppløsning, merker at den følger et kordinatsystem ved små bevegelser Jeg synes den beste er G9. Men det er litt smak og behag også. Endret 6. desember 2008 av Kron Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sjølvsagt vil ikkje musa forsvinne. Den vil kanskje skifte form etterkvart, men det vil alltid være eit marked for det. Eg er veldig nøgd med Logitech sine produkter, både mus, tastatur, høgtalere osv. Har MX510 og MX518 over alt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 konseptet til Logitch sin fjernkontroller ( Harmony) er bare glimrende. riktignok så er det et par små ting som kunne har vert bedre men her er det ikke noen som slår dem Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 vel kan vel bli litt vanskelig å game fps spill på touch-skjermen sin.. Takke meg til mx518 jeg.. ditto.. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 kan heller ikke se for meg å spille FPS spill uten mus. Touch er jo bare for de med ekstra tykk lommebok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå