Oyster88 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, er det noen som hvet hvordan man stopper/sier opp gullmedlemskapet på xbox-live? det trekkes automatisk hver måned, jeg har prøvd å slette kontoopplysningene mine med det gikk ikke. Øystein Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Må ringe inn til de. Første gangen jeg prøvde dette fikk jeg ikke noe hjelp, og endte opp med at jeg ikke orket å ringe på et år mens boxen stod å støva ned og penga ble trekt ut av kontoen. Ta å ring det norske nummeret, du kommer vel i telefonen med en skotte som ber deg om kontodetaljer : Brukernavn Adresse Hemmlig svar på spørsmål. Siste siffer i kredittkort etc Så stenger han ned gullkontoen din og du får sølv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Anbefaler at flere svarer i tråden her: http://forums.xbox.com/24355242/ShowPost.aspx Laget en tråd ang. akkurat dette. Men virker som ingen bryr seg Birger Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ett elendig system for å stoppe medlemskap på XBL og slik jeg ser det finns det en bedre løsning ved å la være å bruke kredittkort for XBL, man kjøper MS points og prepaid subscription card fra andre steder enn MS for da perioden er utgått har ikke MS noe mulighet til å fakturere kortet ditt mere fordi att du aldri har gitt dem ett kort. Tungvingt : JA Elending av MS: Defintivt, sjukt att man MÅ ringe for å kansellere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvor kan man kjøpe prepaid billig? Birger Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvor kan man kjøpe prepaid billig? Birger Det er stadig vekk både 13 og 3 mnd. til salgs på QXL. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 eller jasper1675 som mange andre her inne har brukt. 13 mnd for 36 euro. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har gull, tenkte mere på poeng kort. Kanskje jeg ordla meg feil med "prepaid". Birger Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 poeng kort får man på ebay, men det er helt håpløst å spare penger, koster stort sett det samme som her. man får det vel på elkjøp også? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvordan sjekker jeg om jeg har brukt bankkortet mitt eller sånn Live!-kort? Husker nemlig ikke og spiller ikke Live, laster kun ned sanger til Guitar Hero og da holder det med sølv. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Få se om jeg har forstått det riktig: For å avslutte et Gold-abonnement må man ringe. For å fjerne kredittkort går man inn på Xbox.com. Amiright? Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Tror ikke du får fjernet kort helt uten videre fra sidene dems. Kun lagt til nye kort og gjort forandringer på eksisterende. Fjerne korthistorikk er visstnok like vanskelig eller verre enn å si opp. Han i denne historien brukte ca 3.måneder for å kvitte seg med kortinformasjon på xbox.com http://www.theaveragegamer.com/2007/12/15/...from-xbox-live/ Endret 6. desember 2008 av spiderworm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå