DarkSheer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei Jeg prøver å organisere musikksamlinga med riktige årstall og sånt, og nå har jeg kommet til Kiss The Box Set. Dette er en samling på 5 plater. Finner ikke noe bra sted på nettet hvor det står nøyaktig hvilket år hver enkelt låt er fra. Noen som har en slik oversikt ? DarkSheer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Funker det ikke å gå på allmusic, på "compilations" under Kiss og finne denne boksen? Skulle tro årstallene er oppgitt. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 The BoxSet Ble utgitt i 2001. Lenke til kommentar
DarkSheer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hei Allmusic.com var ikke dum, men den leverer ikke detaljene jeg trenger Ja, selve boksen var utgitt i 2001. Men sangene er da ikke fra 2001 Greit, jeg skal innrømme at det er en del der som ikke er utgitt før, så da blir det jo 2001 som blir utgivelsesdato. Men jeg føler likevel at de sangene som ikke er utgitt før, og som er fra 1965, skal stå stemplet med 1965 og ikke 2001. Er jo en ganske stor forskjell.... Må vel kanskje bite i det sure eplet og etterforske hver enkelt låt i hele boksen da.... DarkSheer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så iherdige som Kiss-fans har det med å bli, tviler jeg ikke på at det du leter etter finnes der ute. Google f.eks. "kiss songs listed by year", "kiss songs listed chronologically" e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå