Gå til innhold

[Løst]Samsung F480 vs LG KC910


Gaur

Anbefalte innlegg

Hei, er på mobiljakt igjen jeg! Min K850i er søppel, så har sett litt på Samsung F480 og LG KC910...Lener litt mer mot samsungen for den er litt tynnere og virker ganske god den å.

 

For meg så er det viktig at den har god lyd og mp3spiller, god på det grunnleggende, godt kamera med blitz/lys som ikke gjør at folk ser ut som spøkelser (har speilrefleks og kompaktkamera så kamerabiten ekke så viktig), hvis den er liten og tynn er dette også en fordel ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Kc910 og er fornøyd med den. Kona har F480 og den er også bra. God lyd i samtaler og god lyd i "Mp3 spilleren. F480 er mer lommevennlig og like rask i menyene som KC910. Anbefaler F480 hvis du ikke trenger Wifi og 8mp kamera. Samsungen tar også bra bilder til å være en mobiltelefon og den gir inntrykk av å ha bedre kvalitet. Det følger med et deksel som beskytter fronten og blir integrert i telefonen på en elegant måte.

Lenke til kommentar
Har Kc910 og er fornøyd med den. Kona har F480 og den er også bra. God lyd i samtaler og god lyd i "Mp3 spilleren. F480 er mer lommevennlig og like rask i menyene som KC910. Anbefaler F480 hvis du ikke trenger Wifi og 8mp kamera. Samsungen tar også bra bilder til å være en mobiltelefon og den gir inntrykk av å ha bedre kvalitet. Det følger med et deksel som beskytter fronten og blir integrert i telefonen på en elegant måte.

 

Kameraet har ikke så mye å si, et mobilkamera vil uansett hvor mange mp ikke være noe veldig lyssterkt... Vil helst ha en mobil er "lommevennelig" og har god lyd...wifi er jo greit å ha, men hvor nødvendig?

Lenke til kommentar

Hvis du ser på F480: IKKE les amobil sin test av telefonen. Selv om de hevder å ha testet to forskjellige eksemplarer av telefonen, stemmer ikke deres vurdering ifht min erfaring i det hele tatt. Har telefonen selv, er storfornøyd, er av den mening at dette er den beste telefonen jeg noensinne har hatt (og det inkluderer nokia 5110 og N95).

 

Kameraet bruker jeg ikke noe særlig, bruker den mest til SMS og musikk, og det fungerer den kjempebra til. Widget-sidebar og hurtigmeny gjør navigering til en lek! (okei, litt teatralsk, men det funker helt fjell).

 

Kan jo også da nevne at det fulgte med overgang fra Samsung propretiær til 3,5mm jack i pakken slik at du kan bruke egne headsett istedetfor proppene som fulgte med, som både er crap og vonde å ha i øret. Eneste aberet er at du ikke kan høre på musikk mens den lader, da det er samme inngang.

 

Anbefaler denne telefonen varmt.

 

*edit: la til biten om lydovergangen*

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...