Habitats Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Stemmer. Riddick spillet må nok være det første (og eneste) spillet som faktisk er BEDRE enn filmen den er basert på Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sikkert en smakssak.. Jeg *elsker* Riddick-filmene, spesielt Pitch Black.. Jeg får STORE tuster med hår på brystet og et par ekstra sett med baller hver gang jeg ser filmene! hehe.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Tror du ikke er alene om det Riddick er som sagt en sikkelig mannemann :!: ( faktafaendeluxe) Og man blir en hårball etter man har sett filmen( utrifra Bone ihvertfall) Endret 21. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Bah, lukter 13årsgrense. Ikke blod Riddick har masse blod, vold, til og med hinting til sodomi i fengslet hvor Riddick blir plassert. De viser ikke blod i trailerne, av åpenbare årsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg