Vegard_Haug Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Best i mørket. Se videoen Lenke til kommentar
zaxu Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Wee. Likte riddick filmene og Escape from butcher bay så detta skal nok bli kos. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Syns første spillet var utrolig morsomt, både jeg og madammen spilte igjennom det flere ganger=) Så dette skal bli bra:D Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kjempespill, dette blir bra. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men ikke til pc da :\ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 NOOOO kommer det ikke til pc? =( Elsket det første spillet, var syykt konge, tror nesten jeg skal innstalere det igjen Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det står nå PC dvd rom der på slutten? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Dette skal jeg så lett ha! *fap fap fap* Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 aha sweet da blire pcversjonen Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette blir bra. Elsket det første spillet. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Oh! Sweet! Har ventet på oppfølgeren til et av de beste spillene jeg har spillt! Vin Diesel er perfekt til den rollen der, både utseende og ikkke minst den fete stemmen:-) Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ser det står\sto pc også nå, ja gjett om det skal has, det skal kjøpes yeeyy. Edit: og må legge til at det er brilliant, gameplayet virker uforandret fra ener'n også. Ett av de mest nytbare spillene jeg noen gang har spilt. Endret 4. desember 2008 av AllColor Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Får ikke sett videoen jeg. Er blank ingen tegne til video, og trykker jeg på "diskuter artikkelen" havner jeg her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic= Noen andre? Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette er vel en remake av det første spillet, og ikke en direkte oppflølger? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette er vel en remake av det første spillet, og ikke en direkte oppflølger? Hmm jeg trodde det var en oppfølger jeg, håper det ihvertfall. Men om det er en slags remake så er det bare delvis for den er jo ombord på romskipet dark athena har jeg fått med meg, etter at vi stakk fra buthcer bay. Så noe nytt\etterfølgende er det ihvertfall. Døde ikke jones på slutten av eneren, tok vi han ikke av dage ? I så fall så stemmer vel ikke det helt med filmen, hvis ikke han da "klarte" og overleve eller no, husker ikke helt hva som skjedde. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er en remake av det første spillet, men det inneholder over 10 timer med ekstra materiale også. Så det blir 2 forskjellige kampanjer. Escape from Butcher Bay og Assault on Dark Athena. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bah, lukter 13årsgrense. Ikke blod Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Det er en remake av det første spillet, men det inneholder over 10 timer med ekstra materiale også. Så det blir 2 forskjellige kampanjer. Escape from Butcher Bay og Assault on Dark Athena. Yupp, de hadde først bare et brett og så ble det bare større og større, til slutt hadde de så mye at de hadde nok til en kampanje til;) Det som er litt artig er at de bygger på Riddick-verdenen, utvider den og tilfører historie. Siden de ikke må holde seg til filmene=) Endret 20. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg