Kimmis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei. Har et rookie spørsmål. Når jeg laster ned film fra nettet får jeg ikke DVD-spilleren til å spille filmen. Det kommer kun Error på spilleren. Noen som kan gi meg en liten oppskrift på hvordan jeg gjør det og evt. link til gratisprogrammer hvis jeg trenger det? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 trykker du rett i brenner programmet? video dvd? ikke data cd eller noe anna. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kommersielle sider som selger filmer som du kan laste ned og kjøpe, har gjerne lagret filmene i et format som er lett å brenne. Snakker du om ting som du stjeler fra andre ved å laste ned ulovlig fra nettet så bør du vel finne ut av det selv hvordan du gjør ting. Lenke til kommentar
Kimmis Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Bruker et brenneprogram som ligger på pc`en. Hvilke filtyper kan man brenne rett på dvd for at det skal funke i spilleren? Hvis jeg ikke husker feil er filtypen .vob eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 det ser du vel fort hvis du tar en dvd du har som fungerer og ser hva som ligger på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå