Doc_Chronic Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg har akuratt flyttet og har fått meg Adsl Turbo abonnementet til telenor. Problemet mitt er att jeg får ikke den opplastingshastigheten jeg skal når jeg bruker ütorrent. Jeg har åpnet de korrekte portene i Speedtouch 780WLT multimodemet mitt og ütorrent sier portene er korrekt åpnet. Jeg klarer av og til så vidt å laste opp 10kb/s, noe som er veldig rart siden jeg har 12000/650 linje.... Det rare er att når jeg kjører speedtester og slikt så får jeg opp de fartene som er gjeldene for mitt abonnement, så det er tydeligvis ikke noe problem med opplasting på de testene. Noen som har en løsning på dette problemet? Update: Jeg lastet ned Netmeter for å sjekke total båndbreddebruk. Når jeg lastet det en demo fra gamer.no via torrent så viste ütorrent en maks opplasting på rundt 15 kb/s mens Netmeter viste en UL på rundt 50-60 kb/s! Straks filen var ferdig nedlastet så datt UL på netmeter ned til det som faktisk viser i ütorrent. Jeg forstår ingenting nå! Endret 4. desember 2008 av AcIdica Lenke til kommentar
auto82 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hei! har du stilt på bandwidth i Utorrent? opprinnleg står den på 0 når det gjelder opplastning, det betyr at den laster opp maks av det linjen er god for. har du endret det til 10, så har du begrenset opplastningen til 10kBs. eg har begrenset opplastningen hos meg. kjører du full opplastning vil internett surfingen gå tregt. du får sjekke innstillingene. håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har du fortsatt dette problemer etter Telenor's problemer på onsdag? Fint om du oppdaterer posten med hva du har testet, og eventuelt hva som løste problemet dersom det er løst, slik at andre som også har samme type problem eller lignendes kanskje får en liten pekepinn i hvor dem skal lete Endret 12. desember 2008 av Youcef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå