olar0701 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er størrelsen i megapiksler. Med 14 bits per piksel (råformat, ingen komprimering) havner du på ca. 37 megabyte (eller 35 MiB, hvis du foretrekker det) per bilde. Det kan nok stemme, det. Heldigvis er dette ikke i nærheten av det som ble antydet ovenfor Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg mistenker at hr. Olsen i vanlig stil ikke var helt seriøs. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg mistenker at hr. Olsen i vanlig stil ikke var helt seriøs. Joda, jeg er helt seriøs, ikkeno' sarkasme i innlegget mitt, what so ever Noen spørsmål er bare litt, ehh... tafatte... Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg mistenker at hr. Olsen i vanlig stil ikke var helt seriøs. Joda, jeg er helt seriøs, ikkeno' sarkasme i innlegget mitt, what so ever Noen spørsmål er bare litt, ehh... tafatte... Det var ikke Mr. Olsen jeg siktet til. "Sarkasmen" la jeg merke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå