Joachim_F Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Etterfølgeren til kultspillet Majesty får en konsollversjon. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hmm. Ser da ut som en flott spill dette. Tror nesten jeg må prøve det ihvertfall. Dog ser vi igjen at spill kanskje kommer kun til X360, og ikke PS3. Birger Lenke til kommentar
zyph Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ... og her ser det ut til at vi får nok et kvalitetsspill til Xbox 360. Herlig! Må si meg sånn passe fornøyd med at jeg svidde av en knapp tusenlapp på 360 for noen uker siden ;-) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 JAJAJAJA! Majesty er at av de mest undervurderte spill! Gleder meg så ekstremt Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ahh, utallige timer har jeg kost meg med enern, skal bli gøy med et nytt spill Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Utrolig hvor mye mer man får for pengene ved å kjøpe en 360.. Jeg regner med å få Little Big Planet til jul, så da får jeg endelig brukt PS3en min. Men den var uansett et bomkjøp. Lenke til kommentar
Skr3d3 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 This is David: Du får faktisk mye mindre for pengene når du kjøper en xbox 360. (Teknisk sett) På PS3 følger det med alt en xbox har som sideutsyr, pluss at PS3'en har bluray x] Dessuten har PS3 begynt å få noen ganske bra exclusives nå Men best å ha beggge konsollene! Veldig gode exclusives på begge! ^^ Har ikke spillt eneren så skal ikke si noe om selve spillet, men syntes det høres noe rart ut på konsoll... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) This is David: Du får faktisk mye mindre for pengene når du kjøper en xbox 360. (Teknisk sett) Teknisk sett får du mer for pengene når du kjøper en Xbox 360 vs. en PS3. Xbox 360 Pro inkludert 2 spill koster 1900, mens en PS3 uten spill koster 3900. Den eneste svakheten til Xbox 360 er lagringmedie. DVD er strengt tatt litt lite nå for tiden. Og nei, dette er ingen fanboi post. Det var bare en sammenligning mellom pris på de to konsollene. Endret 4. desember 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dessuten var ikke poenget mitt hva man får i pakken, jeg tenkte mer på hva man får tilgang på av spill. Men for å være helt korrekt: Utrolig hvor mye mer jeghar fått for pengene ved å kjøpe en 360 Til PS3 har jeg kun spilt bittelittegrann Resistance og en del Uncharted siden jeg kjøpte den på release. Nå skal det sies at jeg alltid kjøper multiplattformspillene til 360 pga achievements og multiplayer, så hadde jeg hatt bare PS3 så hadde nok den hatt en del flere spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg