MindTooth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fikk idag igjen men kjære Xbox 360. Men under transport har lappen med serial på blitt ødelagt. Slik at det første sifferet mangler. Skulle jeg klaget på dette? Da jeg er usikker på hva som står. Skal sies at denne har vært inne til service. Birger Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fikk idag igjen men kjære Xbox 360. Men under transport har lappen med serial på blitt ødelagt. Slik at det første sifferet mangler. Skulle jeg klaget på dette? Da jeg er usikker på hva som står.Skal sies at denne har vært inne til service. Birger Pics or it didn`t happen.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 serial finner du inni dashbordet, system bladet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Det skal sies at det kun er første siffer. Som jeg klarer omtrent å ta som et 5 tall. Bekymringen er at om jeg ikke rapporterer det, at det vil bli brukt mot meg hvis den evt. bryter igjen. Produsert 10/10-2008. Så sjansen er vel relativt liten. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå