Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min er for lav...


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen for at jeg ikke har villet svare, er fordi jeg plutselig må begynne å forsvare meg selv, i stedet for å få en diskusjon om det jeg føler er unormalt eller biologisk.

 

Det jeg skrev angående penger,status, utseendet, osv. var i forhold til valg av partner. Selvfølgelig er alle opptatt av penger og sitt eget utseendet, men jeg er ikke en person som kunne vært sammen med en gutt bare fordi han hadde hatt mye penger, høy status, osv.

 

Jeg lar meg ikke imponere av deres uttalelser heller, men det er vel fordi jeg er dum og dere er smarte, ikke sant?

Dere er gutter, derfor vet dere hvordan jenter føler det... Dere kunne godt vært sammen med en jente som ikke hadde hatt antydning til hverken bryster eller rumpe,og som raget 2 meter over bakken. Jeg vet at det ble på slutten her ble useriøst, men allikevel...

 

Jeg forstår problemstillingen, Jeg er selv 1.95høy og når de fleste jentene her er under 1.70 så føler jeg det litt rart å gå rundt i gatene å leie på noen som er mye mindre en deg selv. Men 5cm er ikke så mye, prøv å forestille deg 20-25cm forskjell da får du problemer som virkelig merkes.

Biologisk? neppe, saken er nok at du føler deg beklemt av at kjæresten er lavere en det du er noe som er en smaksak,

jeg har en kompis med ei dame som er en god del høyere en han er, men de har ikke noen problemer med høydeforskjellen at all.

 

Så sett i fra mitt ståsted så kunne det vært mye værre, det er godt mulig at høydeforskjell er mer problematisk for jenter

en det er for gutter. Jeg har bare lært meg selv til å leve med det, for jeg kan ikke gjøre en d***t med det uansett. :)

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

meg:

Wow,

Noen har skrevet: kjæresten min er for lav

HM

ikke deg

men

» Fru sier:

lol

» Meg sier:

Du er jo også sånn;

''hadde best hvis du var høyere''

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1043335

» Fru sier:

Jeg sa ikke at det hadde vært BEST hvis du var høyere.

Hvorfor er du så hengt oppi ting? Gee.

» Meg sier:

fordi du sa det

at det er kjipt osv

og da får jeg dårlig selvtillit

» Fru sier:

Careface da

Jahvel..

 

» Meg sier:

gee, du bryr deg..

» Fru sier:

Jeg bare visste at du skulle gjøre så jævla mye ut av det.

Og si sånn "Du gjør sånn at jeg får dårlig selvtillit."

OK!!!!!!!!!

Skyld på meg liksom!

Fuckd eg

»meg sier:

Ja, hva tror du selv

At jeg føler når du sier sånt xD?

og eeeh skyld på deg? hmm hvem sa det da?

Jo deg. Så desverre går det ikke ann å skylde på noen andre

» Fru sier:

Jaja

Da skal jeg bare fortsette å DRAAA "selvtilliten" din ned

» Meg sier:

Trenger ikke den er på topp og stays there [/sarkasme]

» Fru sier:

haha

oki

Lol

Du er tragedie.

» fru sier:

why?

Hva er problemet ditt nå?

» Fru sier:

Fordi du sier sånt om meg.

Fuck det, seriøst

Blir så sinna

 

 

 

msn, lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_19_*

Skjerp dere, gutter! Jeg blir litt provosert av å lese gjennom og se alle de sinnsykt lite forståelsesfulle svarene denne jenta har fått. Får et inntrykk av at dere har issues pga høyden selv og blir fornærma eller noe?

 

Jeg forstår henne godt. Jeg er 175 selv, jente 19 år. Og jeg hadde en kjæreste som var like høy som meg en stund. Jeg husker jeg prøvde å fortrenge det, men jeg skulle så inderlig ønske at han var litt høyere eller at jeg var litt lavere. Jeg hadde aldri slått opp pga det, men det plagde meg.

 

Og det dere heller ikke forstår er at det ikke handler om hvor BESKYTTA hu er i virkeligheten. Skriver nå til dere som begynner å snakke om at han kan trene seg sterk osv. Høyden har veldig mye å si for noen jenter. DEAL WITH IT. Synes gutter kan være litt selvmotsigende iblant. Hva med greia med store pupper? "Det er biologisk at man liker store pupper" sier dere. Så da får da vi lov til å like noe ved gutter pga biologien vi også. Og ja, jeg snakker om flertallet av befolkningen(siden det sikkert er noen som kommer til å si at ikke alle gutter liker store pupper).

 

Og jeg lover dere, man kan være sykt glad i en person, men likevel være plaget pga noe som høyden. Men jeg vil si at hvis det er så ille at en vurderer å slå opp, så har det gått enda litt lengre enn det gjorde for meg. Hun kan ikke noe for at høyden plager henne! Man velger ikke selv hva man blir tiltrukket av!

Lenke til kommentar
Skjerp dere, gutter! Jeg blir litt provosert av å lese gjennom og se alle de sinnsykt lite forståelsesfulle svarene denne jenta har fått. Får et inntrykk av at dere har issues pga høyden selv og blir fornærma eller noe?

 

Jeg forstår henne godt. Jeg er 175 selv, jente 19 år. Og jeg hadde en kjæreste som var like høy som meg en stund. Jeg husker jeg prøvde å fortrenge det, men jeg skulle så inderlig ønske at han var litt høyere eller at jeg var litt lavere. Jeg hadde aldri slått opp pga det, men det plagde meg.

 

Og det dere heller ikke forstår er at det ikke handler om hvor BESKYTTA hu er i virkeligheten. Skriver nå til dere som begynner å snakke om at han kan trene seg sterk osv. Høyden har veldig mye å si for noen jenter. DEAL WITH IT. Synes gutter kan være litt selvmotsigende iblant. Hva med greia med store pupper? "Det er biologisk at man liker store pupper" sier dere. Så da får da vi lov til å like noe ved gutter pga biologien vi også. Og ja, jeg snakker om flertallet av befolkningen(siden det sikkert er noen som kommer til å si at ikke alle gutter liker store pupper).

 

Og jeg lover dere, man kan være sykt glad i en person, men likevel være plaget pga noe som høyden. Men jeg vil si at hvis det er så ille at en vurderer å slå opp, så har det gått enda litt lengre enn det gjorde for meg. Hun kan ikke noe for at høyden plager henne! Man velger ikke selv hva man blir tiltrukket av!

 

Det er jo forsåvidt interessant å se at det er så sterke reaksjoner på å sile ut folk på grunn av høyden, mens det er mer eller mindre allment akseptert å gå etter utseende generelt, man finner garantert gutter som har slått opp fordi de har funnet ut at jenta ikke er pen nok også. På den andre siden så er det jo kanskje en bra ting at folk tilsynelatende begynner å stille spørsmålstegn med hvor fornuftig det er. Mye av slike ting går jo på sosiale normer også, jo flere som mener det er "feil" å slå opp med noen pga høyden, jo mindre feil vil det føles å være sammen med en gutt som er lavere enn seg selv.

 

AtW

Lenke til kommentar
Skjerp dere, gutter! Jeg blir litt provosert av å lese gjennom og se alle de sinnsykt lite forståelsesfulle svarene denne jenta har fått. Får et inntrykk av at dere har issues pga høyden selv og blir fornærma eller noe?

 

Jeg forstår henne godt. Jeg er 175 selv, jente 19 år. Og jeg hadde en kjæreste som var like høy som meg en stund. Jeg husker jeg prøvde å fortrenge det, men jeg skulle så inderlig ønske at han var litt høyere eller at jeg var litt lavere. Jeg hadde aldri slått opp pga det, men det plagde meg.

 

Og det dere heller ikke forstår er at det ikke handler om hvor BESKYTTA hu er i virkeligheten. Skriver nå til dere som begynner å snakke om at han kan trene seg sterk osv. Høyden har veldig mye å si for noen jenter. DEAL WITH IT. Synes gutter kan være litt selvmotsigende iblant. Hva med greia med store pupper? "Det er biologisk at man liker store pupper" sier dere. Så da får da vi lov til å like noe ved gutter pga biologien vi også. Og ja, jeg snakker om flertallet av befolkningen(siden det sikkert er noen som kommer til å si at ikke alle gutter liker store pupper).

 

Og jeg lover dere, man kan være sykt glad i en person, men likevel være plaget pga noe som høyden. Men jeg vil si at hvis det er så ille at en vurderer å slå opp, så har det gått enda litt lengre enn det gjorde for meg. Hun kan ikke noe for at høyden plager henne! Man velger ikke selv hva man blir tiltrukket av!

Nå er det vel det at det er i det siste at høyden har blitt et problem for TS, folk reagerer på. Dvs. at en oppfatter det som TS vil bruke høyden som en unnskyldning for å dumpe kisen.

 

Det DU ikke forstår er at det faktisk handler om hvor beskytta hun er i virkeligheten. Det er jo en viktig grunn for at bad boys stikker av med damene. Underbevisst så at damene at disse gutta ikke går av veien for fysisk vold om noen prøver seg på henne.

 

forøvrig så er ikke jenter "sykt glad i noen". Det er en biologisk sak med kvinner som gjør at følelser ikke er i nærheten av å være så utviklet for kvinner som det er for menn. Kviner er biologisk sett opportunister. Det betyr at de alltid er på jakt etter den sterkeste hannen. Menn derimot _elsker_ sin kvinne, dette for at han skal bli lenge nok hos henne til at ungene vokser opp og at hun blir forsørget. Slik sett er biologien et festlig puslespill som noen en gang i tiden fant ut at ikke var "moralsk riktig".

 

Så deg _jeg_ reagerer på hos TS er hennes falskhet. Hun skylder på høyden, ,mens sannheten er at hun har sett en bedre han som hun forstår hun har kjangs på. Da ligger det i hennes natur å bytte ut sin nåværende han. Hadde hun vært ærlig hadde de færreste ikke en gang løftet på et øyenbryn, men når hun dikter opp grunner, da blir det litt for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...