doedskvad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 og Vreid: I krig Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har ikke hørt all verden jeg egentlig, men de her liker jeg. Deathspell Omega - Si Monvmentvm Reqvires, Circvmspice Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk Ulver - Nattens Madrigal Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bathory-Bathory Master's Hammer- Ritual Darkthrone-Under A Funeral Moon Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Håper på poll her, og jeg håper Bergtatt av Ulver vinner. Tidenes norske album, uansett sjanger. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, poll hadde vært fint. Og som du sier er Bergtatt en veldig bra skive. Den er et hakk bedre enn Nattens Madrigal spør du meg Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Helt enig i at Bergtatt er et bra album. Over Björgvin gråter himmelrik av Taake er også et veldig bra album. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Ulver - Bergtatt Anaal Nathrakh - The Codex Necro Darkthrone - Tranilvanian Hunger Lenke til kommentar
lilko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Burzum - Hvis lyset tar oss Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Mayhem - Ordo Ad Chao Burzum - Hvis lyset tar oss Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Darkthrone - Transilvanian Hunger Satyricon - Nemesis Divina / Dark Medieval Times Gorgoroth - Antichrist / Under The Sign Of Hell Burzum - Det som en gang var / Aske Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas / Deathcrush Men,,, lag en poll da Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Emperor - In the Nightside Eclipse Lenke til kommentar
frikkflix Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Mayhem-Deathcrush Mayhem-De mysteriis dom sathanas Gorgoroth-Incipit Satan Gorgoroth-Pentagram Darkthrone-Preparing for War ulver-bergtatt Endret 9. september 2009 av frikkflix Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg stemmer på Ulver - Bergtatt Endret 23. august 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Gorgoroth - Pentagram Blut aus Nord - Memoria Vetusta (I og II) Ulver - Bergtatt Immortal - At the Heart of Winter Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Gorgoroth - Pentagram får min stemme når vi eventuelt får opp en poll. Siste halvdelen av albumet vil gi hvem som helst frysninger over ryggen. Fantastisk, rett og slett! Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Gorgoroth - Destroyer (or how to philosophize with the hammer) Gorgoroth - Incipit Satan Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Windir - Likferd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 For meg er det bare EN "tidenes BM-album": Emperor-In the Nightside Eclipse. Alt er perfekt på den skiva, har sikkert hørt den 1000 ganger gjennom årene. Derfor ble jeg hysterisk glad når de spilte Into the infinity of thoughts på Inferno. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 For meg er det bare EN "tidenes BM-album": Emperor-In the Nightside Eclipse. Alt er perfekt på den skiva, har sikkert hørt den 1000 ganger gjennom årene. Derfor ble jeg hysterisk glad når de spilte Into the infinity of thoughts på Inferno. What he said Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kvist - For Kunsten Må Vi Evig Vike. Dette er ren sann black metal med en litt norsk atmosfære uten at noenting blir for cheesy. Det var ett ganske ukjent band men en eller ett par av medlemene spiller nå i Urgehall. Kongealbum! Gitt at dette var lite bemidlede gutter (13-18 år sier ryktene på nettet) fra knøttlille Hønefoss. Trommisen er usedvanlig bra, spiller fletta av Frost fra Satyricon! Ser dette albummet til sinnsyke priser på ebay noen ganger... Men om denne siden ikke er tull, så forstår jeg det slik at det kommer et nytt opptrykk i oktober´09? http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?...;frm=lk_jkelman Lenke til kommentar
slakte Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 nesten ingen som gidder å nevne 1349 da! alle skivene er drøye som helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå