zeltex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Taake - Nattestid ser porten vid 1349 - Hellfire Koldbrann - Moribund Ljaa - Vedderbaug Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Likevel er det som sagt å ta litt hardt i å erklære eit album for "tidenes album" ut i frå ein poll her på forumet? Ja det har du litt rett i, men man tenker sånn uffoisielt. Hvem av folka her liker Tr00 norwegian black metal? Hvilket album av hvem som helst tr00 black metal band har best album ino? Som sagt skulle det vært poll og ha nevnt de ''største'' og mest hørte av black metal scenen. Av klassikere som In The Nightside Eclpise, Panzerfaust/Transylvanian Hunger, Stormblåst original osv. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Definer Tr00 da, så man kan sile ut de albumene du ikke vil ha med Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor alle liker Carpathian Forest. Det høres jo helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ingen noensinne vil slå Emperor-In the Nightside Eclipse for meg. Rett og slett fordi det var plata jeg hørte mest på på 90-tallet, og kan alle tekstene utenat. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Tr00 = Andre bølge av black metal laget av primærband som Mayhem, Burzum, Darkthrone, Immortal og Emperor. gjerne andre band som er litt mer kjente men har vært gjennom den gode gamle black stilen Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tenker jeg burde nevne Satyricon - Rebel Extravaganza=) Likte ikke denne for en del år siden, men i dag låter den faktisk bedre. Supersonic Journey, Filthgrinder og The Scorn Torrent skal man ikke kimse av. Dette må vel være det mest brutale albumet til Satyricon. Men noe Nemesis Divina er det ei. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tied in Bronze Chains er også på nivå med de sangene syntes jeg. Er så annerledes fra Nemesis Divina, så blir feil å sammenligne. Gode plater begge to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tr00 = Andre bølge av black metal laget av primærband som Mayhem, Burzum, Darkthrone, Immortal og Emperor. gjerne andre band som er litt mer kjente men har vært gjennom den gode gamle black stilen Når du skriv "tr00" på den måten og faktisk meinar det er det jo strengt tatt ingen grunn til å ta denne diskusjonen særleg seriøst. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Vet. Leste Tr00 på youtube. Det er bare morsomt å skrive sånt, men får å rette: True Norwegian Black Metal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 "Tr00" er ei forkorting av TNBM? Blingsar du ikkje litt no? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Omfg, Tr00 = True. Herregud. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 "Tr00" er ei forkorting av TNBM? Blingsar du ikkje litt no? Geez, what crawled up your ass and died...? Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ulver - Bergtatt en av de absolutt beste svartmetal platene gjennom tidene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Omfg, Tr00 = True. Herregud. Fortel meg noko eg ikkje veit, bitte. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor alle liker Carpathian Forest. Det høres jo helt jævlig ut. eh. hvorfor stille et spørsmål, for så å svare på nevnte spørsmål selv i neste setning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Geez, what crawled up your ass and died...? All your tr00-ness. :* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor alle liker Carpathian Forest. Det høres jo helt jævlig ut. eh. hvorfor stille et spørsmål, for så å svare på nevnte spørsmål selv i neste setning? eh. jeg leverte min mening ved siden av, men du er enig ser jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå