michael691 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Kan vi ha en poll? Må se hva folk stemmer på. Hvis jeg har glemt noe så si ifra: Darkthrone - Transylvanian Hunger Dimmu Borgir - Stormblåst Emperor - In the Nightside Eclipse Satyricon - Nemesis Divina Behemoth - Grom Burzum - Det Som En Gang Var Gorgoroth - Antichrist Immortal - Battles In The North Carpathian Forest - ? Ulver - Bergtatt Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Og nå snakker vi Old Skool. Ikke sånn: OMGZZ!1!!!!1!11 Dimmu B0rgiear ftw!!!111 Har ikke hørt no særlig på CF men hva kan stå i lista? Endret 4. desember 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva mener du egentlig med Old Skool? Om det er "nekrolyden" du tenker på så er vel ikke f.eks. Emperor typisk Old Skool? Og hva er galt med "OMGZZ!1!!!!1!11 Dimmu B0rgiear ftw!!!111" når du selv har med Dimmu Borgir blant alternativene? Savner en del band her, som Taake, Carpathian Forest, Ulver, Mayhem, Enslaved, Gehenna, Borknagar og Dødheimsgard. Senere band som Urgehal og Tsjuder er kanskje ikke Old Skool? Og om du først skal ha med Emperor og Dimmu Borgir er det kanskje greit å ta med Arcturus og Limbonic Art? Du har også andre band, som Marduk, Thorns, Khold, 1349, Troll, Isengard og Trelldom, som sikkert kan sanke en stemme eller to Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) er nok av band som mangler på listen, det er jo klart. men blir litt mye og viss man skal ta med allt og på Gorgoroth ville eg kansje hatt Pentagram, eller Antichrist istede. Norkse Ragnarok, med platen Nattferd eller Arasing Realm bør være der! får vertfall min stemme. Endret 4. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hva mener du egentlig med Old Skool? Om det er "nekrolyden" du tenker på så er vel ikke f.eks. Emperor typisk Old Skool? Og hva er galt med "OMGZZ!1!!!!1!11 Dimmu B0rgiear ftw!!!111" når du selv har med Dimmu Borgir blant alternativene? Savner en del band her, som Taake, Carpathian Forest, Ulver, Mayhem, Enslaved, Gehenna, Borknagar og Dødheimsgard. Senere band som Urgehal og Tsjuder er kanskje ikke Old Skool? Og om du først skal ha med Emperor og Dimmu Borgir er det kanskje greit å ta med Arcturus og Limbonic Art? Du har også andre band, som Marduk, Thorns, Khold, 1349, Troll, Isengard og Trelldom, som sikkert kan sanke en stemme eller to Mayhem fant jeg ut ista at jeg mangler. Og OMGZ!1!!! DIMMU mener jeg gammeldags dimmu ikke den nye som 14 åringer wannabe emoer som digger bare serpentine offering Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hva mener du egentlig med Old Skool? Om det er "nekrolyden" du tenker på så er vel ikke f.eks. Emperor typisk Old Skool? Og hva er galt med "OMGZZ!1!!!!1!11 Dimmu B0rgiear ftw!!!111" når du selv har med Dimmu Borgir blant alternativene? Savner en del band her, som Taake, Carpathian Forest, Ulver, Mayhem, Enslaved, Gehenna, Borknagar og Dødheimsgard. Senere band som Urgehal og Tsjuder er kanskje ikke Old Skool? Og om du først skal ha med Emperor og Dimmu Borgir er det kanskje greit å ta med Arcturus og Limbonic Art? Du har også andre band, som Marduk, Thorns, Khold, 1349, Troll, Isengard og Trelldom, som sikkert kan sanke en stemme eller to Mayhem fant jeg ut ista at jeg mangler. Og OMGZ!1!!! DIMMU mener jeg gammeldags dimmu ikke den nye som 14 åringer wannabe emoer som digger bare serpentine offering Synes egentlig ikke Dimmu fortjener å være med på den listen i det hele tatt, de skivene er egentlig ikke spesielt gode i forhold til de andre som er nevnt der. Min mening though. Endret 4. desember 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Stromblåst er jo en klassiker, orginalen. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Anaal Nathrakh - The Codex Necro Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Ulver - Bergtatt Slave Whipping Blasphemy - A Kall to Whips Darkthrone - The Cult Is Alive Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Carpathian Forest - Black Shining Leather har jo sine øyeblikk. Om vi først skal dra inn flere Darkthrone-album syns jeg Panzerfaust hører hjemme på lista også Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ulver - Nattens Madrigal Anaal Nathrakh - The Codex Necro Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice. Burzum - Filosofem Endret 4. desember 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Alt som er blitt nevnt her er Mainstream BM! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, og da må det jo være ræva, azz, CharltonHestonadoadosnd89. On topic: Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Alt som er blitt nevnt her er Mainstream BM! The Codex Necro mainstream? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 omg noo du glemte windir Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Pentagram - Gorgoroth og: Taake - Doedskvad Satyricon - The shadowthrone Windir - 1184/Arntor Endret 4. desember 2008 av doedskvad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mayhem fant jeg ut ista at jeg mangler. Og OMGZ!1!!! DIMMU mener jeg gammeldags dimmu ikke den nye som 14 åringer wannabe emoer som digger bare serpentine offering hva gjør din musikksmak mere verdt enn de 14 åringene som kanskje digger den musikken du ser ned på? må bare kommentere dette ,da det irriterer meg no grenseløst. hva gjør deg annerledes liksom? slike utsagn er et fåfengt forsøk på å få andres musikksmak til å fremstå som mindreverdig. men On topic: mye bra på lista der! enslaved eller windir trekker så langt min stemme hvertfall Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Troll - Drep de kristne. Barskt! Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant står framleis høyt i kurs her i huset. Det er ikke akkurat true, norwegian black metal. Men jeg gir vel faen. Ellers har vi jo også følgende plater jeg verdsetter høyt den dag i dag: Taake - Over Bjoergvin Graater Himmelrik Windir - 1184 Kampfar - Fra Underverdenen Burzum - Det som engang var Immortal - Sons of northern Darkness Covenant - Nexus Polaris Når jeg tenker etter er det mye skrap som kommer ut innen denne sjangeren. Mye jeg likte for 5 år siden som jeg ikke orker i dag. Begynner vel å bli gammel. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tenker jeg burde nevne Satyricon - Rebel Extravaganza=) Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Emperor - In the Nightside Eclipse og Anthems to the Welkin at Dusk. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå