Dragoneer1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 skjønner ikke jeg heller, jeg er iallefall lei de utallige modern combat spillene, så jeg vet ikke helt om jeg kommer til å kjøpe dette....vi får se Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Neste CoD skal jo vistnok være lagt litt lengre i fremtiden, har de lagt bort det konseptet eller er det fortsatt i planene deres? Håper hvertfall de ikke går på den samme smellen som Dice gjorde med Battlefield serien. Etter gigant-suksessen BF2 slapp de framtidsspillet BF2142 som ikke akkurat ble like populært. Men som er betydelig forbedret på mange punkter... Jeg har nesten ikke spilt BF2 siden 2142 er ute, rett og slett fordi balansen er mye bedre og ingen våpen/klasse/kjøretøy er overpowered i forhold til resten. Jeg synes de har rettet opp alt som var feil med BF2, bortsett fra bugs dessverre. Det er kanskje universet/temaet som driver vekk mange spillere, og det er litt synd. Men uansett, du finner utrolig mange BF2142-servere aktive når som helst så det er nok av spillere fremdeles i dag. Men nå er jeg litt off-topic Tenkte bare jeg skulle gi litt kreditt til et fantastisk og undervurdert spill. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kontroll formet som rullebrett! Kan bli fett! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Håper IKKE Modern Warfare 2 (hvis det blir navnet) blir en oppfølger til Modern Warfare. Noen spill kan gjerne få leve uten samme navn uten å være direkte oppfølgere til hverandre. Syntes også IW og Treyearch sine spill under CoD navnet kunne fått hvert sitt navn. (det ene kan beholde CoD, det andre med noe originalt. Men det strider jo imot NFS taktikken som begynner å komme.. :-/) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Så hvis CoD MW 2 kommer til neste år da har vel det spillet fått (under) to år på å utvikle seg. Er ikke dette litt lite? Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette er jo drit bra! Jeg er ganske fornød med CoD WAW, men jeg må si jeg er mer glad i "moderne" våpen. Dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men som er betydelig forbedret på mange punkter... Jeg har nesten ikke spilt BF2 siden 2142 er ute, rett og slett fordi balansen er mye bedre og ingen våpen/klasse/kjøretøy er overpowered i forhold til resten. Jeg synes de har rettet opp alt som var feil med BF2, bortsett fra bugs dessverre. Det er kanskje universet/temaet som driver vekk mange spillere, og det er litt synd. Men uansett, du finner utrolig mange BF2142-servere aktive når som helst så det er nok av spillere fremdeles i dag. Men nå er jeg litt off-topic Tenkte bare jeg skulle gi litt kreditt til et fantastisk og undervurdert spill. BF2142 hadde endel gode poeng/forbedringer, men som du sier, settingen dytter fra seg veldig mange spillere. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg fant CoD5 skuffende fordi det føltes ut som en kopi av CoD4, men dårligere gjennomført. Det har liksom ikke samme mengde polish. Ble også irritert over hvor lineært det er. Ikke misforstå meg, I Call of Duty har man alltid gått på skinner og de har ikke lagt skjul på det, men det har aldri vært så tydelig og irriterende som i CoD5. Jeg har ikke noe i mot melking så lenge IW fortsetter å lage kvalitet. Melking ala Treyarch lager annenhvert spill i serien for litt quick cash, det liker jeg ikke. Synes også det er dårlig markedsføring. Mannen i gata er ikke klar over bytte av utvikler, og kjøper CoD5 blindt. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor CoD5 skal påvirke Infinity's CoD, må jo heller si Infinity's CoD enn Treyarch, ikke bland Infinity med Treyarch . Lenke til kommentar
Aedion^ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Beste spill i cod-serien? Call of Duty og Call of Duty 2 uten tvil, punktum. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gleder meg allerede. Håper de kommer opp med noen nye historier/campaigns som utspiller seg andre steder enn hvor de fleste spill har vært før. Asia, Sør-Amerika osv. hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Et COD av Infinity Wards er vel tilnærmet garantert en suksess, skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sparke Treyarch av skuta Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes ikke det er så ille at Treyarch får være med på skuta. De er udugelige sammenlignet med Infinity Wards, men de er gode nok til å lage mods til Infinity Wards sine spill. Jeg synes det er top å kunne underholde meg med litt WaW, mens jeg venter på neste ordentlige spill i serien. WaW har nesten like god multiplayer som MW, og nå som jeg er gått lei av MW multiplayer er WaW multiplayer god som avveksling. Alternativet er å ikke ha noe CoD spill å spille fram til MW2. Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) edit Endret 12. mai 2014 av Bthegreat Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg gleder meg stort siden CoD4 er det beste spillet i serien, MEN jeg synes det er på tide å gi spilleren litt mer frihet og kanskje droppe litt av scriptingen. CoD5 feiler jo fullstendig på dette punktet, og gir enda mindre frihet enn i de tidligere titlene. Alt spilles jo i en usynlig korridor. For min del bryr jeg meg ikke om et spill er lineært eller mye scriptet, bare det kompenserer med rikelig av action, stilige og minnesverdige momenter. Håper dog de tør å satse like mye på å prøve å utvikle serien som de gjorde med 4eren, og at de ikke tar den lette trygge veien videre. Det er greit nok med scripting, og misforstå meg rett, jeg liker COD4 veldig godt, men det er jo irriterende med slik overtydig scripting, feks at det kommer evig med fiender om man ikek går over et visst punkt. Det er bare irriterende. AtW Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men hvilke aspekter ved CoD 4 foruten MP er supre?Kall meg gjerne blåøyd, men jeg ser virkelig ikke mye i enspillerdelen av CoD 4 som utmerker seg på noen særskilt måte. Jeg elsket enplayer campaign i CoD4. Kan ikke sette fingeren på akkurat hva det var, men det var variert og gøy synes jeg. Noen høydepunkter jeg husker godt er: Sniper-missions. Dritfett. Når jeg var oppe i et fly og fyrte av mot en by med noen sinnsyke kalibre. Det var bare rått. Når jeg kom til Tsjernobyl og så den byen. Dritstillig laget. Fikk et kaldt gufs nedover ryggne. Når jeg skulle lose tanks oppover en smal galte. Er slik at hvis jeg kjeder meg, kan jeg godt spille CoD4 enplayer og oppleve alle disse tingene igjen og igjen. CoD4 var faktisk første spill jeg fikk 1000 GS på. Eneste som var hat var det brette hvor man skal kjempe seg opp og fram i flyet på vanskligste level. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ennda et Modern Warfaare.. Kan ikke disse som lager spillene finne på noe annet en 2.Verdens krig og Moderne krig? Hva med... Vietnam krigen.. Kalde krigen osv.. Lager jo det samme hele tiden.. Og det dem burde ha lagt inn på eks. World at War.. Er "Russian campaign" og "American Campaign"! Og kansje for eksempel viss de skal lage ennda ett 2.verdens krig som handler om hele krigen.. fra 1939(Invasjonen av Polen og helt til 1945(Invasjonen av Berlin..) og at campaignen er lagt inn i 2 parter og 2 part låses opp etter at man er ferdig med part 1!!.. og kansje at man kan være disse jævla tyskerne og at man kan være de i campaign og ha en annen slutt.. Eks. Herredømme over Europa.. Samme med Japserne?!!! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 JAA! Nå ble jeg glad. Moderne krig > WW:2. *Glede seg veldig mye* Lenke til kommentar
Hevnervals Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 cod moderner combat? gleder meg anyway Jonar!!! :!: Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) IW har aldri melket CoD, Activision som gjør det. Har elsket alle produker som har kommet fra IW, rett og slett fordi det er nytt. Grunnen til at Treyarch er så heldige og får være med er vel fordi Activision skal melke CoD-produktet så mye som mulig. CoD5 er jo samma motor som CoD4. Har ikke spilt CoD5 eller CoD3, men etter hva jeg har lest og hørt så er dette rett og slett melking. Skjønner godt Treyarch, de tjener vel penger på dette. EA melket også MoH serien etter Allied Assult - med 2 ekspansjoner. Spearhead var en grei ekspansjon, men så kom frontline og da stoppet jeg å spille MoH. Til info: grunnet til jeg nevnte MoH, er fordi IW ble startet av en del fra 2015 (de som laget MoH:AA). Activison melker like mye som EA. EDIT: Gleder meg til CoD:MW2 - tror ikke IW kommer til å ødelegge rykte til CoD selv. Endret 4. desember 2008 av Thurloc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg