Haansi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor folk maser om melking. Er jo lenge siden Activision fortalte at de skulle lansere et spill i året. Og hvis det blir gode spill - hvorfor mase om melking? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Enig. Synes det å kjefte og boikotte/rakke ned på EA og rope melking til alle titler som har flere enn en etterfølger har blitt veldig "in" disse dager. Blir litt for teit når trilogier som f.eks Halo sammenlignes med FIFA og blir kalt for melkekandidat 2000. Gjentar meg selv: Så lenge CoD: Modern Warfare 2 blir i samme gate som CoD 4 og WaW, så kan det bare komme for min del. Endret 4. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Melkingen er i gang. Nyeste NFS dette. Tipper vi vil se et nytt COD hvert år i alle fall frem til nr.12 i rekken. NFS er vel rundt 15'de spill nå?Activision er da ikke fremmede for melking av lisenser; Tony Hawk har jo fått lide i mangfoldige år og vi har fått klar beskjed om at de har som hensikt å melke Guitar Hero for alt det er verdt. At Call of Duty ikke slipper unna overrasker ikke, jeg skulle bare ønske at Infinity Ward fikk ha denne serien i fred, Treyarch har ikke medført annet enn drit til den franchisen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gleder meg, er fornøyd med CoD5 og jeg! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Etter (den forventede) skuffelsen COD5 blir nok dette en skikkelig godbit. Håper dette blir en real tur opp fra bølgedalen til COD5. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Akkurat hva er det folk finner skuffende i CoD 5? (foruten de som kun hater spillet fordi det er WWII basert). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Akkurat hva er det folk finner skuffende i CoD 5? (foruten de som kun hater spillet fordi det er WWII basert). For min del er det først og fremst det utslitte WW2 temaet. Man får følelsen av å ha spilt nøyaktig det samme tusen ganger før. Absolutt ingenting nytt. I tillegg var det en lite engasjerende historie. Også ble alle de masete nivåene med forvirrede japanere som løper rundt for å prøve å ta deg med sverd bare irriterende etter veldig kort tid. Hele spillet var også bare "rambo-taktikk". Løp frem i en smal korridor og spray ned irriterende fiender som dukker opp fra intet. Én eneste ting var ganske ok med COD5 og det var Zombie-nivået. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 CoD 4 i ny(gammel) drakt mao. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I mine øyne var det kun et fåtall aspekter ved CoD:WaW som faktisk fungerte - og alle disse aspektene hadde Treyarch stort sett bare rappet fra IW's CoD4. Gleder meg til neste sterke CoD-tittel. Dette blir en tro oppfølger til CoD4. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, og multiplayer var jo bare en blåkopi av COD4, bare med foreldede våpen istedet. Lurer på om COD6 vil bringe noen nye ting til bordet her, eller om de vil kjøre "safe" og beholde et slik som det var i COD4? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Yipy! Gleder meg som bare det Call of Duty 4: Modern Warfare er et av de beste spillene jeg har spillt. Dette skal jeg kjøpe, UANSETT. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Neste CoD skal jo vistnok være lagt litt lengre i fremtiden, har de lagt bort det konseptet eller er det fortsatt i planene deres? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ah digg!! Har ikke ord på hvor mange timer jeg har brukt i onlinedelen på COD4 Simpelthen elsker det. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I mine øyne var det kun et fåtall aspekter ved CoD:WaW som faktisk fungerte - og alle disse aspektene hadde Treyarch stort sett bare rappet fra IW's CoD4. Gleder meg til neste sterke CoD-tittel. Dette blir en tro oppfølger til CoD4. Fullstendig enig. Jeg har tro på at Infinity Ward er i stand til å komme med noe litt nytt mens de beholder de viktigste elementene. Utrolig dyktig utvikler, etter min mening. Treyarch er talentløse... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Neste CoD skal jo vistnok være lagt litt lengre i fremtiden, har de lagt bort det konseptet eller er det fortsatt i planene deres? Håper hvertfall de ikke går på den samme smellen som Dice gjorde med Battlefield serien. Etter gigant-suksessen BF2 slapp de framtidsspillet BF2142 som ikke akkurat ble like populært. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ser ihvertfall frem til å få 2 kopier WaW i hus til helgen, blir coop og online ftw. Savner COD5 betaen altså Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I mine øyne var det kun et fåtall aspekter ved CoD:WaW som faktisk fungerte - og alle disse aspektene hadde Treyarch stort sett bare rappet fra IW's CoD4. Gleder meg til neste sterke CoD-tittel. Dette blir en tro oppfølger til CoD4. Men hvilke aspekter ved CoD 4 foruten MP er supre? Kall meg gjerne blåøyd, men jeg ser virkelig ikke mye i enspillerdelen av CoD 4 som utmerker seg på noen særskilt måte. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gode nyheter. Dette blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg