mcgroven Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Newsweek har fått en av Activision-sjefene i tale. Les mer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jøsses, det var da raskt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Så da er det altså slutt å oppgi COD spillene med tall i navnet Call of Duty 6: Modern Warfare 2 høres litt ape ut hehe..Treyarch kommer vel med COD: World at War 2 i 2010 da. Men, Forza 2 + Mario Kart ? DET gleder eg meg til å se. Endret 4. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor kaller de det "Modern Combat 2", når det forrige het "Modern Warfare"? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Melkingen er i gang. Nyeste NFS dette. Tipper vi vil se et nytt COD hvert år i alle fall frem til nr.12 i rekken. NFS er vel rundt 15'de spill nå? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor kaller de det "Modern Combat 2", når det forrige het "Modern Warfare"? Er bare jeg som er trøtt. Rettet opp nå. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dersom Modern Warfare 2 blir like bra som forgjengeren skal det uten tvil skaffes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 så lenge de lager det godt skal jeg ikke si noe på melkingen. håper de har en litt lengre kampanje denne gang enn hva de hadde på cod4, den var fryktelig kort Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fryktelig kort var den ikke, men den var ikke så veldig lang. Online delen på COD4 var fantastisk. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg gleder meg stort siden CoD4 er det beste spillet i serien, MEN jeg synes det er på tide å gi spilleren litt mer frihet og kanskje droppe litt av scriptingen. CoD5 feiler jo fullstendig på dette punktet, og gir enda mindre frihet enn i de tidligere titlene. Alt spilles jo i en usynlig korridor. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg gleder meg stort siden CoD4 er det beste spillet i serien, MEN jeg synes det er på tide å gi spilleren litt mer frihet og kanskje droppe litt av scriptingen. CoD5 feiler jo fullstendig på dette punktet, og gir enda mindre frihet enn i de tidligere titlene. Alt spilles jo i en usynlig korridor. For min del bryr jeg meg ikke om et spill er lineært eller mye scriptet, bare det kompenserer med rikelig av action, stilige og minnesverdige momenter. Håper dog de tør å satse like mye på å prøve å utvikle serien som de gjorde med 4eren, og at de ikke tar den lette trygge veien videre. Endret 4. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) gleder meg som en liten unge og håper dette blir like bra som CoD 4 håper ikke dette komer til å kreve for mye da (i hardware altså ) Endret 4. desember 2008 av __Rainmaker__ Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 cod moderner combat? gleder meg anyway Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Awesome! Gode nyheter Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 blir dette sci-fi spillet de pratet om at de skulle lage, eller blir det noe vi kan se fram til senere i serien? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Å takk Gud, ikke noe mer WW2-tull! Hvis dette blir like episk som det forrige, skal jeg definitivt kjøpe det! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg vet ikke jeg. Jeg er på en side kjempeglad fordi det kommer et nytt COD-spill fra Infinity Ward, men på den andre siden: Melking? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Så lenge "melkingen" gir like gode spill som det har kommet siden 4eren så bryr jeg meg veldig lite egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg