Zemeckis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei Jeg og min søster skal spleie på julegave til vår mor og stefar. Så har sett litt på Sapphire DPF T10 som komplett.no har på tilbud denne uka. Lurte på om den kan være noe bra? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ohh, hopper på her jeg og! Har sett på akkurat den jeg også, eneste som jeg synes er dumt med den er at den ikke har fjernkontroll... Spesifikasjonsmessig så er den i allefall ikke dum. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Ohh, hopper på her jeg og! Har sett på akkurat den jeg også, eneste som jeg synes er dumt med den er at den ikke har fjernkontroll... Spesifikasjonsmessig så er den i allefall ikke dum. Hmm, tror ikke de bryr seg så mye om den har fjernkontroll eller ikke. Men ellers så syns jeg den virker grei. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Kontroll er da fiffig, men jeg lurer på om jeg ikke går for den der jeg også. God pris, pen og jeg stoler egentlig på at Sapphire kommer med kvalitet. I allefall så klinger Sapphire av kvalitet i mine ører (med unntak av HD Radeon 4870). Edit: Tror ikke det er så mange som har slike rammer her enda, men det virker som det blir årets julegavehit. I allefall når vi nerder skal kjøpe gaver Sett utallige tråder om digitale fotorammer til nå Endret 4. desember 2008 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå