wolof Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hei! jeg har ikke 50x men 20x... :wink: måtte få litt oppmerksomhet. Jeg har en brenner et relativt stort problem... har hatt den i en dag og problemet er at den skifter hastighet etter ca. 10-15%, hvis jeg brenner på 16x eller høyere. Den hopper ned til 8x!! Men når jeg starter på 12x, så går det helt bra (på 12x hele veien altså). Har prøvd alle typer cd'er og programmer, men til ingen nytte... Kan noen HJELPE!!?? Jeg lurer på om ikke det kan være brennerens drivere... eller at det er noe fysisk ved driveren. Hmmm... vet ikke jeg. Det er vel derfor jeg skriver dette emnet. :smile: Med håp om positivt svar... Lenke til kommentar
tofferh Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Hei du!!! Jeg har det samme problemmet har jeg å. Jeg har Yamaha 2200E 20x/10/40 (er en møkka brenner og jeg kjøpte den for 2000 kr), men den hopper ned til 8x etter litt når du brenner ja. Hos meg å. Vis du ikke bruker Xp kan du laste ned en driver som du finner på http://www.yamaha-it.de da brenner opp til 16x istenden for 8x. Men det som ere drit for meg er at jeg bruker XP og da funker det ikke. Men du kan kjøpe Verbatim eller Yamaha branne CD-er, men de er dyre. Da brenner den på 20x. Jeg har prøvd med mange andre brenne CD-er , men jeg har bare funnet ut at det er det eneste som går. IKKE KJØP DEN MØKKA BRENNERN. IKKE KJØP YAMAHA BRENNERE!! mhv Toffer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 yamaha er noe dritt! kjenner en annen som har også problemmer med yamaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå