Gjest guest_83 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, jeg er en ung mann på 25 år. Jeg lurte på om det er noen som er imot at jeg er forelsket i en 40 år gammel kvinne. Vi har holdt på en ganske god stund nå og vi elsker hverandre ekstremt mye, men vi holder det hemmelig. Dette er på grunn av venner etc. Jeg lurte på om det er noen som har noen formeninger om dette? Eller kunne gi noen tips til dette forholdet. Selvfølgelig er 15år endel aldersforskjell. Det er vi begge fullt klar over, men livet er på topp når vi er sammen. Håper på seriøse svar. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Som jeg ser det er alder kun ett tall og jeg mener at det ikke bør være til hinder for to personer som er glade i hverandre. Dersom du er redd for hva vennene dine vil si når/hvis du/dere forteller det, så er det kanskje på tide å vurdere nye venner. Venner skal ikke ha noen innvirkning på valg av livspartner. Stå på Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg ser ikke problemet, men vet ikke helt hvordan dere klarer å holde kjemien oppe . Om du virkelig elsker henne, go for it, det er ikke vennene dine som skal definere dama di (selv om de har lov til å prøve å overtale deg eller sansynligvis vil le til å begynne med). Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke noe problem med 15 års aldersforskjell. Så lenge en av partene ikke er under sexuell lavalder er det ikke noe i veien for at dere skal kunne elske hverandre og ha det bra sammen. Men det som kan være viktig her er å kartlegge begge deres fremtidsutsikter. Hør med henne hvordan hun ser på fremtiden, og om det matcher dine mål for fremtiden. Damer i 40-årsalderen er som regel (stort trykk på "som regel" her ) klar for å finne noe som varer livet ut. Mens menn i 25-årsalderen kanskje ikke er like klar for det. Husk at når du er 40, så er hun 65 osv. Få med alle faktorer og snakk med henne om det er noe dere begge vil begi dere ut på, med samme mål. Hvis dere har de samme målene er det ingenting i veien for at det kan bli dere. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes det virker merkelig at ei på 40 år er sammen med en på 25. Hva med f.eks. barn? Hva slags fremtid har man tenkt å skape sammen? Lenke til kommentar
Gjest guest 83 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vel, jeg har ikke tenkt og få barn, så den delen er grei for min del. Takk for de positive innleggene Og hun er 55 når jeg er 40, ikke 65 Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, jeg er en ung mann på 25 år. Jeg lurte på om det er noen som er imot at jeg er forelsket i en 40 år gammel kvinne.Vi har holdt på en ganske god stund nå og vi elsker hverandre ekstremt mye, men vi holder det hemmelig. Dette er på grunn av venner etc. Jeg lurte på om det er noen som har noen formeninger om dette? Eller kunne gi noen tips til dette forholdet. Selvfølgelig er 15år endel aldersforskjell. Det er vi begge fullt klar over, men livet er på topp når vi er sammen. Håper på seriøse svar. siden hun er 40 er det bare et spørsmål som bør stilles, vil du ha barn? Og vil du ha det med henne? For hvis du vet barn er noe du virkelig ønsker deg så må du få de med henne nå med en gang Eller skal du drite i negative menneser og nyte livet med denne kvinnen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi har holdt på en ganske god stund nå og vi elsker hverandre ekstremt mye Oh lord Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kvinner dør jo senere også, så dette går jo opp! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vel, jeg har ikke tenkt og få barn, så den delen er grei for min del. Takk for de positive innleggene Og hun er 55 når jeg er 40, ikke 65 haha, sant nok bomma visst på tasten der. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gnukken_* Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jobbet sammen med en som var 32, og var sammen med ei på 50. Var 18 år det, og de hadde det topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå