Gå til innhold

Kun meg som sliter i år?

JrM

Anbefalte innlegg

Har over en lengre periode slitt med dårlige tipperesultater denne høsten/ vinteren. Er det flere enn bare jeg som synes flere av de beste ligaene i Europa er blitt jevnere i år i forhold til tidligere? Når Premier League, Serie-A og Primera Divisione har blitt like ujevn som Tippeligaen og Adeccoligaen ender også for min del, mange kamper med svært uheldige utfall. Hva skal jeg gjøre? Tipsene er ikke til å stole på lenger og selvtilliten min er deretter med spilleformen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg for lengst sluttet å tippe på den gamle "Tippinga"(med 12 kamper) til Norsk Tipping, nettopp på grunn av dette.

Det jeg gjorde, med stor sukkses, var å velge ut enkelte kamper som jeg ser på som rimelig sikre.

Så kan man jo legge til kamper man har en feeling på for å øke oddsen og spenningen.

Lenke til kommentar
Noe som øka bankrollen min var å tippe flere singler. Tipper ofte over under 2.5 mål singler, en sjelden gang dobler. Dette blir kanskje vanskelig med Norsk Tipping...

Nå fortalte ikke trådstarter hvor han spiller heller da.

Norsk Tipping har dette handikapp-alternativet på utvalgte kamper, men de kan ikke spilles som single, og heller ikke spilles sammen med samme kamp uten "handikapp"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...