co2 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har opp gjennom årene sett at omtrent alle jeg kjenner har hatt munnsår til forskjellige tider, noen oftere enn andre. Jeg har aldri på noe tidspunkt hatt dette i noen som helst form, hva har dette seg av, er det noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan jo hende det florerer med herpes i din omgangskrets. Du har ikke vært i kontakt med viruset og er derfor ikke smittet? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Herpes#Epidemiology Det heter Herpes Simplex og du må være smittet av noen for å få det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg får det to ganger i året, akkurat når det går fra vinter til vår og høst til vinter. Har hatt det slik siden jeg var liten. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Viruset forblir i kroppen for alltid, men ligger latent i lengere perioder. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, det er det kjipe med virus! Heldigvis ''bank i bordet som de sier'' er det ikke store utbruddene jeg får, så vidt man ser det. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har opp gjennom årene sett at omtrent alle jeg kjenner har hatt munnsår til forskjellige tider, noen oftere enn andre. Jeg har aldri på noe tidspunkt hatt dette i noen som helst form, hva har dette seg av, er det noen spesiell grunn? Det spørs hva du mener med "munnsår." Her på forumet, er ordet munnsår, illdefinert. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg får munnsår i løpet ev en viss tid hvis jeg bruker en annen tannpasta enn Zendium, vet ikke hvorfor... Lenke til kommentar
adipeux Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg får munnsår i løpet ev en viss tid hvis jeg bruker en annen tannpasta enn Zendium, vet ikke hvorfor... Fordi Zendium ikke inneholder "Sodium Lauryl Sulfate". Det funker også med Sensodyne Gentle Whitening, samme greia. De aller fleste andre tannkremer inneholder derimot dette... Hadde problemer med små munnsår (inne i munnen altså) hele livet før jeg fikk tipset ang. dette av en lege ganske tilfeldig i en annen sammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå