Gå til innhold

fjorten laken, det er litt det (laptop)

Anbefalte innlegg

ja det tenkte jeg var passe :)

jeg går for cpu ram og skjermkort men jeg sliter i dagens tilbud. dessuten er jeg hypp på en laptop. jeg ser på en attentommer pavillion til nærmere 13 000 men er svært usikker.

¨

min pc må kunne kjøre bl.a microsoft flight simulator. er det noe bra råd der ute.

jeg har ikke tenkt pc siden 96modemet mitt. hjelp:)

Endret av chewie2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermkortet som sitter i HP maskinen er for svakt til nyere spill med medium innstillinger desverre. Du får pent design da ;)

Skal du ha noe som drar godt i spill med laptop bør du ha minimum 8800M GT/GTS skjermkort, eller de nyere og noe bedre 9800M GTS (1GB versjonen helst). Der vil du ha mer glede av spillene du vil spille.

Foretrekker du å kjøpe på nett eller i butikk?

Om du vil handle over disk i butikk er dette norges kraftigste laptop per dags dato, eller var det når jeg sjekket sist uke ihvertfall. Kanontøff maskin med et stilig design og god byggekvalitet. Og etter at PB ble kjøpt "partnere" med ACER er det vel ikke noe å si heller, da får man godene fra begge avdelinger.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL

OBS: Specs på siden sier DDR2 ram. Dette skal være DDR3 1066 MHz. Står ihvertfall det på maskinens hardware når jeg sjekket i dag :)

edit: Glemte å legge til noe.

Endret av branick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...