MooseOnTheRun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor kan jeg skifte språk på menyene? Lei av og ha norsk på online menyene.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror du må velge spåk første gang du starter opp spillet. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Går det ikke å skifte etter det? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ah, dritt! Ene kompisen min valgte norsk, så hver gang han skriker "åh, fikk nettopp blablablabl", så vet jo ikke jeg hva det er. Ba han om å skifte, men det går vel ikke. Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 sliter noe bestialsk med å sikte hurtig med ps3-spaken, men synes det har sin sjarm, det ligger en slags realisme å ikke treffe dead on på flere hundre meters avstand i løpet av et brøkdelssekund. har hørt at det finnes mus til ps3, men dette må da klassifiseres som grov cheating? er det i det hele tatt mulig å spille kz2 med mus? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Killzone 2 er det beste konsoll FPS spillet eg har prøvd! Helt rått spill. All hyppen til Toman stemte vist Endret 27. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Selgeren på elkjøp fortalte at det hadde vært en kø av folk når de åpnet i går. Så spillet var det tomt for minutter senere. Heldigvis fikk jeg tak i spillet på spaceworld. Spilte ca 3-4 timer i går, og dette er klart det beste fps spillet jeg har spilt på lang lang tid. Lyd, grafikken og gameplayet får meg til å tre atmosfæren langt nedover hodet når jeg spiller. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvor kan jeg skifte språk på menyene? Lei av og ha norsk på online menyene.. Å slette "Game"-fila skulle vel gjøre susen. Da nullstiller du hele spillet (alle innstillingene). Men ikke slett "Save"-fila for da vil du miste all progresjon i spillet Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tror dette blir det første konsollspillet jeg spiller online mer enn 2 min. Har spilt 4 timer nå, og kost meg. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ifølge Killzone.com er det 3000 spillere online nå. Er ikke det en del? Og det er opprettet over 6000 klaner. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Worldwide? syns det hørtes litt lite ut. Men var jo release i går da. Hva er det som heter Deathmatch? er jo andre navn i Killzone. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva er det som heter Deathmatch? er jo andre navn i Killzone. Body count Lenke til kommentar
trydis Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Ifølge Killzone.com er det 3000 spillere online nå. Er ikke det en del? Og det er opprettet over 6000 klaner. 3000 er ikke spesielt mye. Selv om det ikke er veldig sammenliknbart ligger f.eks. Counter-Strike:Source til pc på over 100 000 på sine daglige topper. Må vel få testet spillet i dag, har hatt det noen dager uten å teste det enda, men i kveld er det ingen vei utenom Endret 27. februar 2009 av trydis Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ifølge Killzone.com er det 3000 spillere online nå. Er ikke det en del? Og det er opprettet over 6000 klaner. 3000 er ikke spesielt mye. Selv om det ikke er veldig sammenliknbart ligger f.eks. Counter-Strike:Source til pc på over 100 000 på sine daglige topper. Må vel få testet spillet i dag, har hatt det noen dager uten å teste det enda, men i kveld er det ingen vei utenom Vil si det er ganske mye for et spill som nettopp er lansert. Men lurer på om dette er kun de som spiller MP? Eller er de som spiller kampanje der også? Skal vel også ta med at spillet har lansering i USA i dag. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ifølge Killzone.com er det 3000 spillere online nå. Er ikke det en del? Og det er opprettet over 6000 klaner. Det var ofte 50 000 + når jeg spilte Halo 3. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vi får se hvordan det blir de neste ukene fremover. Tror det vil bli betydelige høyere enn det er nå. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spilte litt online i går, og mistenker at endel sitter på Frag FX etterhvert ja. Spesiellt to stykker på motstander laget som tok headshots hele forbanna tiden, og så gode kan de umulig ha rukket å bli med det ganske trege siktet. Frag FX er noe forbanna herk uansett.. Skjønte ikke helt opplegget med at den endre moduser hele tiden, så i det ene øyeblikket spilte man Capture and hold, før plutselig en kar roper at det er Bodycount. Er dette vanlig, eller bare noe serveren jeg var inne på som gjorde? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Endelig fredag, det betyr at alle prøvene denne uken er over og jeg kan endelig komme meg ned til byen og få kjøpt spillet! :!: happyhappyhappy!!! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Skulle vært et eller annet som kontrollerer at man faktisk bruker Sixaxis/DS3 online. Er jo helt jævlig hvis noen sitter med et bedre kontrollsystem enn resten av spillerne. Ikke at jeg har blitt overdrevent "eid", synes det går flott å sikte med spaken, så lenge alle andre også må gjøre det. Skjønte ikke helt opplegget med at den endre moduser hele tiden, så i det ene øyeblikket spilte man Capture and hold, før plutselig en kar roper at det er Bodycount. Er dette vanlig, eller bare noe serveren jeg var inne på som gjorde? Det er vanlig, ja, men tror det går an å spille på servere med feks kun liktelling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå