Steamy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå har jeg spillt 3-4timer på SP og 3-4 timer på MP delen. Spillet er uten tvil utrolig fakkert, men jeg er litt enig med nird at det kunne vært litt mer variasjon på design delen. En annen ting jeg synes er no dritt med spillet er styringa:/ jeg spiller på veteran nå og jeg må bare si at det er utrolig vanskelig noen steder der det er mange fiender på et sted. Det virker litt som om kontrollen henger litt etter når du beveger siktet til en side. og når man skal sikte inn er det enda værre.. Men som jeg ser folk her sier så er nok dette bare en vane sak. men det hadde vært greit om utviklerne hadde sluppet en patch slik at kontrollen hadde blitt enda mere lik cod4 sin. ( ja jeg bruker alternativ 2) men det er forsatt ikke likt! Uansett så er spillet kjempe bra hittil. uten tvil det beste FPS spillet som ps3 har å by på til dags dato! Min personlig vurdering av spillet hittil er 8/10 men den heller strekt mot 9/10:) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men jeg skjønne fremdeles ikke hvordan jeg kan endre klasse i multiplayer? Må jeg komme til en viss tank elns? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Har unlocket Medic Badge men hvordan får jeg brukt den? Edit: nå funket det ...er nok bare litt lagg i stats-serveren Endret 26. februar 2009 av shaker Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ja, altså... må man unlocke badge for å få en annen class? Hvis du trykker R1 etter du er død i MP og skal velge respawn-point, så kan du trykke deg bortover. Der kan du velge class, men det er ingen valg for meg her. Og det er bare de to assoult-riflene jeg kan velge mellom. Endret 26. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 SANITETSMERKE Førstesersjanter får tilgang til sanitetsmerket. 350 xp INGENIØRMERKE Løytnanter får tilgang til ingeniørmerket. 800 xp TAKTIKERMERKE Majorer får tilgang til taktikermerket. 1450 xp osv osv Du vinner alle rankene på killzone.com under militære ranker På norsk >.< Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 og når jeg får sanitetsmerket, så kan jeg spille som sanitet/medic? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, Fant Toman sin rank side linky Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Derja Thanks! Herregud, community-delen rundt det her er jo helt syk. Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 G?r det an ? sette alle p? mute? Blir sliten i hodet av at halvparten av dem en spiller mot skal skrike/plystre/puste/spille musikk inn i micen hele tiden. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) G?r det an ? sette alle p? mute? Blir sliten i hodet av at halvparten av dem en spiller mot skal skrike/plystre/puste/spille musikk inn i micen hele tiden. Ja, ligger i innstillinger en eller annen plass mens du er inne på serveren. EDIT: Når du er i oversikten, trykker du firkant for innstillinger. (Trykk select når du spiller) Endret 26. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fant bare valg for ? mute en og en av gangen n?r jeg spilte. F?r vel pr?ve ut litt til etterp?.. Nei, med en gang. Faen for et spill det er. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Spillt ca 2 timer single player og 4 timer MP nå. Noe som irriterer meg sykt er når team mates springer i veien når jeg skal skyte noen, jippi -3 poeng : ( Ellers er jeg fornøyd med spillet! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har spilt 4t jeg også nå. 350xp. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Spillte litt med deg Haansi, jeg heter screenfan på PSN. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Kan stemme det ja Jeg er så opptatt med å treffe HS at jeg ikke får med meg en dritt Usj Capt.Awesome.. Liker ikke at du ligger over meg på rankingen Gå på statistikk - > Venners statistikk når du er i "krigssone" i menyen. Endret 26. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Må si at hagle fungerte veldig dårlig i online. Digg når man kommer rundt hjørnene, men fy faen så hemma man blir på lang avstand. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jepp, litt lagg så treffer man heller ikke så vil si at de vanlige assault riflene fungerer best. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jepp, litt lagg så treffer man heller ikke så vil si at de vanlige assault riflene fungerer best. Ja, jeg har forelska meg i Hig-rifla. Spiller med den som Medic. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da har jeg solgt mitt KZ2. Ble litt skuffet over spillet. Passet ikke meg som spiller. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Spilte ferdig singleplayeren i dag og er mektig imponert nå gleder jeg meg til å sette i gang med online delen. Det var verdt 4 år med venting, men håper vi ikke må vente like lenge til Killzone 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå