Pentumsmart Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 VELDIG mye variasjon syns jeg. Enig at det gikk litt fort, men det dreit jeg i. Jeg bare utforsket overalt mens kompisene ropte på meg hele tiden. runda det nettopp. For et spill, skal definitivt rundes flere ganger. Nå på elite. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når jeg skal velge tidssone på online så finner eg ikke Oslo? Skal eg bare ta der med stockholm då? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) VELDIG mye variasjon syns jeg. Enig at det gikk litt fort, men det dreit jeg i. Jeg bare utforsket overalt mens kompisene ropte på meg hele tiden. runda det nettopp. For et spill, skal definitivt rundes flere ganger. Nå på elite. Diskuter gjerne slutten med meg her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079625 Eller skal vi droppe den tråden, og heller legge ting i spoilertag her? Endret 25. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når jeg skal velge tidssone på online så finner eg ikke Oslo? Skal eg bare ta der med stockholm då? Tror at Norge og Sverige er i samme tidssone, ja. (GMT+1) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Nei. Ikke noe spoilere! Er umulig for meg å ikke trykke på de Men det er 5 forskjellige alternativ hvor alle er GMT+01:00. Skjønner ikke koffor ikke norge er på en av de Edit: Hva er det dere har tatt? Endret 25. februar 2009 av Stian-xD Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg tok alternativet med Stockholm. Men jeg tror ikke det har så mye å si. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 For et sinnsykt kult spill! Alt er jo helt perfekt! Virker som de ordnet litt på styringa siden demoen, selv om den kunne vært bedre...men når du har spilt en hliten stund så sitter den Btw: Flammekasteren var elsk Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er vel bare å konstatere at Killzone 2 ikke lenger er hype, men et fantastisk spill Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei. Ikke noe spoilere! Er umulig for meg å ikke trykke på de Men det er 5 forskjellige alternativ hvor alle er GMT+01:00. Skjønner ikke koffor ikke norge er på en av de Edit: Hva er det dere har tatt? Det har nok ingen verdens ting å si om du velger A, B eller C når alle er like. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kjenner meg ihvertfall ikke igjen av den tragiske anmeldelsen nei... Spillet er helt klart 9/10 og i mine øyner kan det bli 10/10!! Rå lyd, beste grafikk på konsoll pr.idag, synes gameplayet fungerer selv om jeg spiller på veteran, sliter ikke så mye og aime, kansje ett par forsøk så tar jeg dem lett Fikk faktisk den trophyen med å drepe 5 på 15sek på veteran, no problemo!! Enig Haansi, bra noen er lik meg angående Killzone 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha. Jeg tok av med kniven i stad, tok ut sånn 5-6 stk på kort tid. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er vel bare å konstatere at Killzone 2 ikke lenger er hype, men et fantastisk spill Jeg har ikke runda det enda, men har spilt 4 timer singleplayer og 2-3 multiplayer - er helt enig! Får meg til å le enda mer av Gamer.no's 6/10 :!: :!: :!: Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Pokker, må vente til helgen. Lærerne mine vet å time prøver, særlig flere i samme uke....pokkers svin Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha, har selv 7 prøver/prosjekter som skal innleveres i løpet av halvannen uke. Noen må jeg bare nedprioritere - KZ2 er verdt det! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er jeg eneste her på forumet som ikke skal kjøpe Killzone 2, men som alikevel har "ænn varsk ækt" ps3? Føler det, jeg liker ikke sånne futurespill Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Lag støttegruppe nå nettby for meg, asap! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vil ikke si at det er ikke så veldig futureaktig da. Enkelte av våpnene er ganske lik ekte våpen. Helghast kan lett sammenlignes med nazis. Finnes enkelte futuristiske kjøretøy, men også vanlige tanks. Krigen kunne like godt ha foregodt på jorda for å si det sånn. GG har jo hentet inspirasjon fra det gamle Øst-Europa. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Spillet er ikke veldig futuristisk nei. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 For de som lurer på hvilken tidssone de skal velge: Oslo ligger på denne: GMT+01:00: Amsterdam, Berlin, Roma, Stockholm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå