Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du kjøpte det i dag, så kan du nok ikke gi deg selv den tittelen. De fleste butikkene fikk spillet for flere dager siden, så det spiller nok liten rolle, så ved mindre butikken åpnet i natt var det nok flere andre som var før deg ;)

Angående onlinedelen, så har de stengt serverne, og det er umulig å få spilt. De var åpne tidligere i dag, helt til kl. 20:45, da de stengte dem. Kan muligens være at de stenger dem helt til release i USA, 27. februar, eller at det kun er midlertidige oppdateringer, eller eventuelt en overbelastning.

EDIT: Bladde en side bakover å fant ut det var noen problemer med scrolling og diverse, og jeg tipper det er dette det fikses opp i. Vi vil nok mest sannsynlig komme inn igjen rundt 22:30.

Endret av CheeseJunk
Lenke til kommentar
Eg trudde eg hadde ein viss aning av kor bra grafikken var i gameplay videoar, men lyssettinga og skyggelegginga var bedre enn eg trudde. Rett og slett det råaste eg har sett :)

Ja, det blir noe helt annet når man sitter foran skjermen selv i et mørkt rom, og blir dratt inn i settingen :)

Lenke til kommentar

hadde en syk opplevelse i sted, står og sikter inn på en kar med RPG, men så tar han og skyter en rakett som går RETT mot trynet mitt og den kommer fort og jeg (meg selv, fysisk) bøyer meg ned til siden for ikke "å bli truffet" :p

men men, hvordan kontroll innstillinger spiller dere med?

Forøvrig spiller jeg med Alt 2 og et eller to hakk ned fra høyeste mulige sensitivity på begge... Syns egentlig standard 1 er best i SP, pga bruk av L1 og L2 samtidig på Alt 2 men bruker forsatt Alt 2 for ikke å bli ubrukelig på cod :p

Lenke til kommentar

Jaja, da var spillet på vei fra Gamezone, så det blir nok en del spilling i morgen.

Jeg annullerte ordren min fra playx.no nå (de har ikke fått den på lager). Så jeg bestillte den nå nettopp fra gamezone. Men er det noen som vet når tid jeg får Killzone 2 fra gamezone?

Dersom de sendte ut spillet i dag vil du få det i morgen, men hvis du ikke har fått noen epost ennå vil det nok bli tidligst fredag.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Da er 3 timer med K2 gjennomført og jeg sitter igjen med et stort smil. :D

Spillet er intenst,vakkert og en lydorgie av de sjeldne. Har skjedd store forbedringer grafisk siden betan. Det er også gjort endringer på demobrettet ved at det er enda mer intenst. Demoen er forresten en bleik forsmak på hvor bra dettes spillet egentlig er, og er egentlig den svakeste delen.

Eneste som er negativt er at alt går så fort at du ikke rekker å nyte grafikken. Har også av og til problemer med å henge med partneren, noe som resulterer i litt ekstra leting etter hvor jeg skal videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...