Theo343 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 bevege kontrolleren eller analogsticken? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selve kontrollen, ved bruk av sixaxis. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Så spakene til finjustering og kontrolleren til raske bevegelser? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Så spakene til finjustering og kontrolleren til raske bevegelser? Er slik jeg bruker det ja Men for de som ikke liker det, så er det bare å holde kontrollen i ro. Da vil ikke sixaxis påvirke siktinga. Endret 25. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Får faen meg ikke scrolla ned igjennom serverne på online, sykt irriterende. Håper dem fikser dette asap. Edit: Fant dette: Hi folks, we've found a wee probem on the join game list where you are unable to scroll through the lists if they are too large. We're on it and in the mean time do the following: 1. Use Quick-join. or 2. Narrow your searches. (My region only, by map, by game size) 3. Use Join Friend. I'll let you know when its fixed. Seb UPDATE: Hit [] and Refresh till you can scroll again and make sure you are searching for games in My Region. We'll do a proper fix for this. UPDATE 2: We're also seeing some muddled up leaderboards that are not sorting properly. No biggie, but looks a bit untidy. Investigating, but so far so good. Endret 25. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Da var det på tide å sette igang.. lurte på om jeg skulle starte rett på Veteran vansklighetsgrad, er denne abnormalt vanskelig? klarte fint nest vanskligeste på resistance, men lurte på om det er værre her.. ? eller er det god utfordring i Normal/Trooper? easy utgår med høye kneløft.. PS: unlocker man Elite ved å spille på Trooper? Endret 25. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 veteran er ikke spesielt vanskelig, det som får deg drept er at det er vrient å treffe folk. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Forresten noen av dere som nå spiller som er enige i anmeldelsen til Marius Fjortoften? Har bare spilt 2 timer så langt. Vil ikke si jeg kjenner meg igjen i hans beskrivelse av spillet. Synes spillet har vært top notch hittil. Litt uavnt styring i begynnelsen, men mann kommer seg fort inn i det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Spiller du veteran, tror jeg du kommer til å slite med å klare siste brett. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg får ikke logget inn lenger >_< Edit1: der funket det Edit2: eller ikke Endret 25. februar 2009 av shaker Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har spilt de 3 første bretene og må si at jeg elsker det. stemningen er så bra og lydene er helt sinsyk. Gleder meg stort til å prøve online. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dette var en helvetes spill dag.. Fikk i dag tidlig 2 meldinger fra Lefdal. Der de fortalte at de desverre ikke kunne levere siden deres underleverandør var gått tom for spillet. Kansellerte derfor spillet hos dem, og ba en kollega som skulle inn til "byen" å dra på elkjøp for å kjøpe spillet der. Joda, tom både på expert og elkjøp. Hun sjekket ikke andre butikker, men tipper resultatet var ca det samme... Noe som vet om nettbutikker som har spillet på lager? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Både lefdal og elkjøp her i byn hadde ikkje Killzone 2 i butikkene sine i dag. Møkka by som ikkje får inn noe til release. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Som sagt så hadde de 10 stk igjen 13:30. Men det har vel vært litt mer flyt i salget enn eg tippa då Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 lefdalbutikkene fekk jo inn til release.. men dem måtte dele ut spillene til folk som hadde bestillt via internett.. sånn var det hvertfall her i stavanger Valgte trooper vansklighetsgrad.. noe jeg kjenner var like greit.. fader så vanskelig det er å sikte skikkelig, driver og finjusterer litt på sensitivitetene og håper det hjelper. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har forhåndsbestilt på platekompaniet.. Men har prøve og diverse, så skal ikke hente det før på fredag tenkte jeg. Kose meg skikkelig lørdagen, skal være med noen gamle venner på fredagskvelden. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hos elkjøp her hjemme (på stord!!!!!!) så hadde dem spillet ved åpningstider vertfall,,, veit ikkje kor mange dei hadde Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Stord, nesten så eg kjører dit for og handle det Var i Haugesund eg såg etter det, men der hadde dem seff ikkje. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Spaceworld narvik hadde spillet inne. Får brodern til å plukke de opp i morgen etter at han er ferdig på skolen.. Helga er berga! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hahaha... Ja da var min limited edition verson i boks! Har ikke prøvd online enda, men holder på med single player. Må man spille på veteran for å få Elite unlocked? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå