Capt.Awesome Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bah skulle ønske jeg ikke bestillte fra gamezone, får det ikke før i morgen... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Spillet er jo helt fantastisk! Jeg stod ved siden av en betongsøyle, og plaffet løs på den, og alt bare skrellet av Grafikken, lyset, musikken og følelsen er superb! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg sa i går at når jeg forhåndsbestilte Killzone 2 hos gamestop ville de første kundene på special edition. Dette viste seg å være feil fra han i butikken. Det var limited edition, altså "tin coveret". Hvertfall et sykt rått cover. Er nå på 3.bane, for ett spill! Er helt klart vært all ventinga!! Må bare legge til noe. På 2.bane så jeg en helghast hoppe over et gjerde, og da jeg så den store skyggen tenkte jeg bare wow! Det så bare helt ekte ut Endret 25. februar 2009 av SB-triiP Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, du mener når han helghasten hopper over gjerdet i den bakgaten? Helt syk den animasjonen. Det sykeste er at hvis du rusher bortover og skyter han mens han hopper over, så detter han ned. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Aaaah, der var det kommet. Skal lage middag, spise, så spille! neat! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, du mener når han helghasten hopper over gjerdet i den bakgaten? Helt syk den animasjonen. Det sykeste er at hvis du rusher bortover og skyter han mens han hopper over, så detter han ned. Ja, akkurat den jeg mener. Er helt rått! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ja, du mener når han helghasten hopper over gjerdet i den bakgaten? Helt syk den animasjonen. Det sykeste er at hvis du rusher bortover og skyter han mens han hopper over, så detter han ned. Ja, akkurat den jeg mener. Er helt rått! Starten på den banen er forresten sinnsykt fet Ta dere tid til å se på alt som skjer rundt dere når dere er på vei bortover for å snakke med Narville. Alle dere som spiller nå må gjerne legge meg til på PSN forresten, så har man oversikten i kveld PSN: Haansi Endret 25. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Forresten noen av dere som nå spiller som er enige i anmeldelsen til Marius Fjortoften? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 For meg vil det være utrolig hvis ingen av de som spiller igjennom spillet vil mene at det er et mindre bra spill. Uansett, jeg er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen vil garantert ikke like KZ2, kanskje jeg er en av dem. Men anmeldelsen til Marius var en lang usaklighet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 KONGE! Eneste som suger er sniperen, bruke sixaxis til å styre er noe av det værste som finnes. Kunne vært en funksjon som kunne slåes av.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 KONGE! Eneste som suger er sniperen, bruke sixaxis til å styre er noe av det værste som finnes. Kunne vært en funksjon som kunne slåes av.. Du kan jo velge å ikke bruke den. Den fungerer faktisk jævlig bra i noen situasjoner. Hatet den i starten jeg også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Herlig med limited edition i hånda uten maskin å spille på Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg annullerte ordren min fra playx.no nå (de har ikke fått den på lager). Så jeg bestillte den nå nettopp fra gamezone. Men er det noen som vet når tid jeg får Killzone 2 fra gamezone? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan joiner man online games? Får ikke scrollet nedover listen over games Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 KONGE! Eneste som suger er sniperen, bruke sixaxis til å styre er noe av det værste som finnes. Kunne vært en funksjon som kunne slåes av.. Du kan jo velge å ikke bruke den. Den fungerer faktisk jævlig bra i noen situasjoner. Hatet den i starten jeg også. Da skjønner jeg ikke hvordan den skal brukes! Tips? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) KONGE! Eneste som suger er sniperen, bruke sixaxis til å styre er noe av det værste som finnes. Kunne vært en funksjon som kunne slåes av.. Du kan jo velge å ikke bruke den. Den fungerer faktisk jævlig bra i noen situasjoner. Hatet den i starten jeg også. Da skjønner jeg ikke hvordan den skal brukes! Tips? Altså, du kan styre siktet som vanlig med kontrollen. Holder du kontrollen helt iro, vil ikke siktinga påvirkes av sixaxis. Hvis du feks styrer med analogspaken, og det kommer en fiende raskt til høyre, kan du bevege kontrollen med sixaxis raskt mot høyre, og siktet vil da bevege på seg. Endret 25. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå