The1 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kom nettopp hjem fra Gamestop, er vel på tide å begynne å spille da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Der var det i hus! 399,- hos Lefdal Forus Hadde dem mange i hylla? Satser på og skaffe mitt på lefdal Haugesund etter jobb! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, flere meninger her? Folk begynner vel å komme utover i spillet nå Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Skal innom og se om de har noen igjen nå (haugesund ja). 9 stk igjen 13:30 skoglik Endret 25. februar 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
praystation Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Yes, da fikk jeg det i posten Bestilte fra Lefdal. Serverne er visst også oppe nå Endret 25. februar 2009 av praystation Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva med at vi lager en egen spoilertråd? Slik at vi som har spilt igjennom spillet kan diskutere handling, hva vi tror kommer i kommende episoder, osv? Dumt å ta slikt her. Blir mye rot. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Da kom den store dagen, men min tv er fortsatt på reperajon Har ventet på den i 6 uker nå og hadde aldri trodd jeg skulle sitte her i dag og ikke få spilt KZ2. Vurderer å dra ned å kjøpe spillet, men det er vel bare enda mer selvpine enn å avvente skjermen.. huff.. Endret 25. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 planer om tek-servere? Lenke til kommentar
MattisM Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som får online-delen til å fungere? Jeg får opp servere når jeg søker, men kan ikke bla mellom dem eller trykke x for å bli med. Legg meg gjerne til om dere skal spille KZ online, jeg kommer til å spille en del fremover: Psy_NOR Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Satser vi på en Killzone 2-match i kveld eller? Alle som har fått spillet her? 21:00? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja gjerne! Kjøper spillet etter jobb i dag, så eg er klar til gaming! Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som har fått spillet fra El-Kjøps nettbutikk? Jeg bestilte for noen dager siden. Jeg krysset da av for at de skulle sende tekstmelding når spillet ble sendt, men jeg har ikke hørt noe... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fortsatt intet fra Gamezone. :| Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som har fått spillet fra El-Kjøps nettbutikk? Jeg bestilte for noen dager siden. Jeg krysset da av for at de skulle sende tekstmelding når spillet ble sendt, men jeg har ikke hørt noe... Jeg har fått mitt fra elkjop.no. Valgte brevpost som frakt (9,-). Lå i postkassa mi da jeg kom hjem. Fikk en mail på mandags kveld om at det var blitt sendt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neh, dette var nok ikke min type spill. Blir litt for mye av det gode. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Fantastisk..!! spelet lugger ein del når den loader nye deler av brettet, sånne feil burde dei ha luka vekk. ellers top notch..! aldri prøvd maken:) introvideoen...!! OMG eg er med på den Hansi! må finne ladekabelen til BT headsette då.. Endret 25. februar 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Noen som vet om det funker med USB-headset? spelet lugger ein del når den loader nye deler av brettet, sånne feil burde dei ha luka vekk. Helt enig med deg. Sinnsykt unødvendig, men plager meg ikke noe særlig. Endret 25. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
traxt0r Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 bestilt fra spaceworld men de har ikke sendt ut enda! :\ Men snakka med kundekonsulent over "chat" nå. "Det sendes ut automatisk" var det eneste svaret jeg fikk lirka ut av han.. trist men sant. Noen andre som har fått fra spaceworld? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Var og kjøpte mitt i pausen i dag. Så nå skal jeg hjem og spille om en time ^^ gleder meg noe sinnsykt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Noen som vet om det funker med USB-headset? spelet lugger ein del når den loader nye deler av brettet, sånne feil burde dei ha luka vekk. Helt enig med deg. Sinnsykt unødvendig, men plager meg ikke noe særlig. Jaha? Det var jo folk tidligere i tråden som hardnakket påsto at det var flott at de ikke hadde noen install til HDD og at leveloading fra BD gikk helt flytende og ga maks en pause på 1 sekund. Jeg vil tro at accesstiden til en HDD vs BD ville gjort denne opplevelsen vesentlig bedre. Ergo merkverdig at de har gått bort fra install rutinen med KZ2 når det i tillegg bedriver levelloading midt i spillscenarioer hvor brukeren lett merker at det er plagsomt. Endret 25. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå