Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 er det ikke team deathmatch i KZ2? mener å huske det var det i betaen. body count er vell deathmatch. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvilken gamestop var det du var på? Hvor de hadde 3 Special edition? Gamestop i Sarpsborg. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bare 1 time igjen, så skal jeg hjem og spille Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, herlig BadSmile! Blir sikkert knall! Lenke til kommentar
Noes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Liker spillet så langt Var faktisk skummelt første gang jeg møtte han store fyren som du skal skyte i hode på så tanken på ryggen hans God tv + god lyd + mørkt rom + killzone 2 = kan ikke bli bedre!;D Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er serverne oppe, slik at man kan spille online? Lenke til kommentar
Noes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Prøvde å komme meg online, men fikk feilmelding at jeg ikke var koblet til nettet (noe som jeg var). Tror serverene kommer opp tidligst i morgen Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er serverne oppe, slik at man kan spille online? Mener jeg leste på N4G.com at de slås på i morgen - på den offisielle release datoen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kommer nok opp til midnatt eller no slikt. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dere kan jo prøve med bots frem til i morgen da, blir jo nesten som MP... Så lærer dere dere mapene til i morgen... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Åhh, har så LITE lyst til å jobbe i morgen Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) I morgen er dagen! Snart vinterferie også! Og skal være på hytten i hele ferien! Noe som er så herlig siden eg har 100 ganger bedre tv på fjellet enn hjemme. Her skal det kjøres full HD Edit: Kom på at eg bare har ice på fjellet. Så kommer ikke på nett med ps3'en!! NEEEEEEEEII!!! Edit 2: går det an å spille med bots uten å være online? at man liksom spiller banene og det, bare med bots i stedet for folk og at man ikke er online? Endret 24. februar 2009 av Stian-xD Lenke til kommentar
Warblader Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Liker spillet så langt Var faktisk skummelt første gang jeg møtte han store fyren som du skal skyte i hode på så tanken på ryggen hans God tv + god lyd + mørkt rom + killzone 2 = kan ikke bli bedre!;D Tja... 110" lerret og projektor! DTS neo 7.1 og sub'er I beksvart rom!! Fy flate dette spiller er sjukt! Så steike intenst at eg blir heilt skjelven... Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 I morgen er dagen! Snart vinterferie også! Og skal være på hytten i hele ferien! Noe som er så herlig siden eg har 100 ganger bedre tv på fjellet enn hjemme. Her skal det kjøres full HD Edit: Kom på at eg bare har ice på fjellet. Så kommer ikke på nett med ps3'en!! NEEEEEEEEII!!! Edit 2: går det an å spille med bots uten å være online? at man liksom spiller banene og det, bare med bots i stedet for folk og at man ikke er online? Ja, det kan du Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heldig du stian-xd!! Vi hadde vinterferie forrige uke her på østlandet Nå skal jeg opp til byn å plukke opp spillet. Blir bra Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen andre som ser dette på gamezone nettstedet? Mistenkt angrepsnettsted! Nettstedet på gamezone.no er rapportert som et angrepsnettsted er blokkert basert på sikkerhetsinnstillingene dine. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fikk den meldingen jeg også. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Å der spillte jeg igjennom singelplayer. Siste banen var intens! For dere som ikke vet, så kan man registrere seg på killzone.com, så kan man se stats av singelplayer, og multiplayer osv osv. God Natt!!! Lenke til kommentar
heggz Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Der var det i hus! 399,- hos Lefdal Forus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå