Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg takler skuffelser lett, om spillet skulle få superslakt så bryr jeg meg ikke...

Men hadde det hatt 360-logo på spillet får det automatisk 10/10 som så Halo gjorde :p

Jeg føler att hver gang Sony har noen spill så må dem overbevise mer en det man trenger på 360en. Kan ta et eksempel, hvordan kan Gametrailers gi 9.8 på historien til Halo 3 og gi MGS 4 bare 8.7 er ute av min fatte evne rett og slett

Føler att alle som er litt skeptisk til denne tittelen og forventer revolusjon, sånn har jeg oppfattet det med mangen. Alltid PS3 spillene så må være så si perfekte mens på pc og 360 kan dem ha mangler men fortsatt få høye scores!!

Og bra dem adda boter som du kan ta både offline og online som så Gears 2, stort pluss hos min side, hater skytespill uten bots ;)

Mine forventninger til dette spillet er 100 pure love, fordi betaen frelste meg så vil fullspillet gjør med bedre grafikk en betaen, mer maps i mp, bots og en sikkert rå singelplayer, misunner deg Haansi!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
hvordan kan Gametrailers gi 9.8 på historien til Halo 3 og gi MGS 4 bare 8.7 er ute av min fatte evne rett og slett

Et av firmaene Microsoft eier, eier igjen gametrailers :p

Men litt mer On Topic, gleder meg til killzone 2, alt ser egentlig veldig bra ut med det :)

Lenke til kommentar
hvordan kan Gametrailers gi 9.8 på historien til Halo 3 og gi MGS 4 bare 8.7 er ute av min fatte evne rett og slett

Litt mer off-topic.

Selv om jeg er 360-patriot og rett og slett liker følelsen(!) med xbox bedre enn ps3, så må jeg si meg helt enig her. Historien i Halo 3 var det trøtteste jeg noen gang har vært gjennom. Uengasjerende fortalt til de grader, malplasserte fiender og middelmådig grafikk. Våpenlydene var og så dårlige at jeg fikk helt fnatt. Teknisk var jeg så utrolig skuffet at jeg ikke gadd å begi meg ut på online-delen(som jeg vet er det klart beste med spillet).

Killzone 2 kommer garantert til å levere, og jeg tipper faktisk at anmeldere kommer til å kalle det tidenes beste konsollspill. Det ser griselekkert ut, men det som imponerer meg mest er fysikken når personer blir skutt og går i bakken. De faller ikke bare dø om, men prøver virkelig å holde seg på bena.

Killzone 2 er vel det første spillet som gjør at jeg har lyst på en ps3, og noe sier meg at det virkelig var/er på tide. Noen som har 4000 kr og har lyst til å gi de til en real trønder?

Endret av Duvebassen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Dere som ikke tør å glede dere/se fram til et spill: takler dere ikke en skuffelse?

det er forskjell å glede seg og ta helt av!.

jeg har vært med på slike ting før, at jeg har gledet meg for mye, og blitt mindere skuffet.

jeg gleder meg sånn passe og av erfaring har jeg altid blitt mer positivt overrasket.

Lenke til kommentar
De av dere som har prøvd det, åssen føles Sixaxis-tiltingen ved sniping/skru brytere/osv? Spesielt med sniping, er det mulig å bare bruke stikka?

Jeg har ikke prøvd det, men sniperrifla bruker du både med spaken og tiltingen. Altså er tiltingen valgfri men kan brukes i situasjoner hvor ekstra nøyaktighet kreves. Så vidt jeg har lest fungerer det slik som det skal.

Lenke til kommentar
Når regner dere med at anmeldelsene vil begynne og komme? vet det er en eller to ute nå, men lissom Gamer.no sin, ign osv.

Neppe.

Vi anmeldere har sperrefrist til 2. februar.

Ellers;

Dere som lurer på hvordan sixaxis-funksjonen funker..

Den virker faktisk veldig greit. Du kan velge å bruke den, eller bare holde kontrollen i ro. Den er faktisk veldig nyttig når det kommer mange fiender.

Lenke til kommentar
Når regner dere med at anmeldelsene vil begynne og komme? vet det er en eller to ute nå, men lissom Gamer.no sin, ign osv.

Neppe.

Ellers;

Den virker faktisk veldig greit. Du kan velge å bruke den, eller bare holde kontrollen i ro. Den er faktisk veldig nyttig når det kommer mange fiender.

Hvor anmelder du?

Lenke til kommentar

Neppe.

Ellers;

Hvor anmelder du?

www.catchgamer.no

Mine nyheter: http://www.catchgamer.no/?module=news&...p;author=Haansi

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...