Selvin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fy fader, spilte igjennom demoen akkurat og det er noe av det sykeste jeg har sett! Litt tunge bevgelser og kontroller, men akk, den grafikken var helt superb! Vanvittige greier! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som har prøvd uten HUD? Enda stiligere, får mer realistisk følelse! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg har forhåndsbestilt KZ2 på en gamestop i Oslo sentrum. Er det bare sånn at "de x første får steelbook" eller får alle? Hvis jeg ikke får den blir jeg forbanna, hadde aldri kjøpt det på gamestop ellers Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det sto jo i reklamen at alle fikk, så det er ikke noe "de x første får". Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Uten HUD er digg ja, men liker å ha crosshair på Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 MÅ man bytte inn to spill og det dere for å få steelboksen? Har prøvd å bestille det på elkjop.no for 399 tusen ganger no, men kommer hver gang ''beklager. det ble ikke registrert og bla bla bla. Kanskje d er et tegn på at eg ikke bør bestille fra elkjop men fra gamestop! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 faen er det ingen andre butikker som selger steelboksen? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har prøvd det nå. Det er jo bare en helt ordinær FPS med god grafikk. Mulig det fulle spillet med hele storyen og alt blir fantastisk, men demoen fikk meg ikke til å ville kjøpe PS3. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Si meg, hva er det som IKKE er et ordinært FPS spill? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Si meg, hva er det som IKKE er et ordinært FPS spill? Sier jeg også. FPS er FPS. For min del er det det lille ekstra ved Killzone 2 som gjør det fantastisk. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke sant, grafikken er spesiell, hvordan man beveger seg, atmosfæen, osv, gjør spillet enda bedre enn et ordinært FPS. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I alle omtalene blir det jo nevnt at Killzone 2 ikke er noe nytt sånn sett. Det er et FPS spill. Men det er lyseffekter, atomsfæren, lyd og animasjoner som gjør det så utrolog spesielt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Si meg, hva er det som IKKE er et ordinært FPS spill? Tja, Half Life, System Shock 2, Duke Nukem 3d, Deus Ex er spel som kan fungere som døme på "ikke et ordniært fps spill". Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Si meg, hva er det som IKKE er et ordinært FPS spill? Tja, Half Life, System Shock 2, Duke Nukem 3d, Deus Ex er spel som kan fungere som døme på "ikke et ordniært fps spill". Skjønner ikke hva som IKKE er ordinært med Half Life. Endret 23. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Si meg, hva er det som IKKE er et ordinært FPS spill? Tja, Half Life, System Shock 2, Duke Nukem 3d, Deus Ex er spel som kan fungere som døme på "ikke et ordniært fps spill". Og hva er det du legger vekt på som gjør at disse ikke er ordinære FPS da? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke sant, evig diskusjon. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haansi: At du ikkje skriv noko om dei andre døma eg viser til, betyr dette at du er samd påstanden i høve resten av spela? archon: Presentasjon, historie, gameplay og kombinasjon av sjanger er element ein kan trekkje fram. Spel som står igjen i historia som inspirasjon og ideal for utvikling av framdtige spel har truleg eit kvart ekstraordinært med seg. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haansi: At du ikkje skriv noko om dei andre døma eg viser til, betyr dette at du er samd påstanden i høve resten av spela? archon: Presentasjon, historie, gameplay og kombinasjon av sjanger er element ein kan trekkje fram. Spel som står igjen i historia som inspirasjon og ideal for utvikling av framdtige spel har truleg eit kvart ekstraordinært med seg. Nå har ikke jeg spilt verken System Shock eller Deus Ex, men vet at dette er spesielle spill som skiller seg ut fra mengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå