thomassit0 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Den har vært ute i en uke nå, hvis ikke mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 merkelig at det ikke er noen spesial versjon av KZ2, steelbook eller noe. finner det ihvertfall ikke på absoluttspill.no Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det får du hvis du kjøper på ebgames/gamestop Lenke til kommentar
barin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Så nettopp at det koster 344,49 NOK på play.com kjøper derfra. Det bør du ikke. Det kommer til å bli mye mer. Det blir 25% av 344kr + 103kr til posten. i tillegg kommer et tollgebyr for forenklet toll på 70 kr eller noe... så 344 + 103 + 70 = 517 Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva er egentlig inkludert i denne 'Special Edition'-pakken? Ser på Gamestop sine nettsider at dette inkluderer 'exclusive access to the Killzone 2 Demo". Noen som vet? http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...?product_id=591 Lenke til kommentar
The1 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva er egentlig inkludert i denne 'Special Edition'-pakken? Ser på Gamestop sine nettsider at dette inkluderer 'exclusive access to the Killzone 2 Demo". Noen som vet? http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...?product_id=591 Hmm, tror jeg leste ett sted at man må forhåndsbestille Killzone 2 for å kunne laste ned demoen. Dette gjelder kun i statene da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Så nettopp at det koster 344,49 NOK på play.com kjøper derfra. Det bør du ikke. Det kommer til å bli mye mer. Det blir 25% av 344kr + 103kr til posten. i tillegg kommer et tollgebyr for forenklet toll på 70 kr eller noe... så 344 + 103 + 70 = 517 Tollgebyret er på 107kr Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hva er egentlig inkludert i denne 'Special Edition'-pakken? Ser på Gamestop sine nettsider at dette inkluderer 'exclusive access to the Killzone 2 Demo". Noen som vet? http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...?product_id=591 Hmm, tror jeg leste ett sted at man må forhåndsbestille Killzone 2 for å kunne laste ned demoen. Dette gjelder kun i statene da. Det tviler jeg veldig, veldig sterkt på. En demo skal fungere som en slags teaser (hvertfall Killzones demo, som var spesielt kort), og om man må kjøpe spillet for å "bli fristet til å spille", vil det ha en omvendt effekt, om dere skjønner hva jeg mener... Tipper vel det er en annen bane eller resten av banen, kanskje en annen vanskelighetsgrad eller muligens en smakebit på online-delen. Selv har jeg forhåndsbestilt på GameStop, uten at de virket som om de hadde noe særlig peiling. Fyren i kassa måtte tilkalle en annen fyr, som heller ikke visste så mye. Han måtte ringe sjefen, som sa jeg skulle betale de 199, og levere kvittering og de 2 spillene på releasedatoen. Endret 20. februar 2009 av CheeseJunk Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er ikke noe å lure på da, Killzone demoen ligger på EU Store! Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er snakk om at spillet med forhåndsbestilles i STATENE (USA) for å spille demoen, og her gjelder ikke EU Store. Deretter ble det stilt spørsmålstegn til denne markedsstrategien, om den i det hele tatt gjaldt i STATENE (USA). Dermed er det noe å lure på. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 har prøvd sikkert 20 ganger å få kjøpt killzone 2 på elkjop.no no. Alt går helt bra, helt til eg logger inn på nettbanken, då kommer det opp : Det har oppstått en teknisk feil. Ordren er ikke registrert. Vennligst forsøk på ny. Dersom feilen vedvarer vennligst benytt en annen betalingsmåte eller kontakt nettbutikken. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er snakk om at spillet med forhåndsbestilles i STATENE (USA) for å spille demoen, og her gjelder ikke EU Store. Deretter ble det stilt spørsmålstegn til denne markedsstrategien, om den i det hele tatt gjaldt i STATENE (USA). Dermed er det noe å lure på. Ja så at dere diskuterte det, var litt triggerhappy Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 har prøvd sikkert 20 ganger å få kjøpt killzone 2 på elkjop.no no. Alt går helt bra, helt til eg logger inn på nettbanken, då kommer det opp :Det har oppstått en teknisk feil. Ordren er ikke registrert. Vennligst forsøk på ny. Dersom feilen vedvarer vennligst benytt en annen betalingsmåte eller kontakt nettbutikken. Prøv Lefdal da. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er ikke elkjøp det er noe i veien med. Det er netaxept. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Det som irriterer meg mest om dagen er at HAWX ikke slipper demo for PS3 før 25. februar når det var lovet dagen etter 360 demoen. Jeg mer spent på dette spillet om dagen, selv om det er off topic. Endret 20. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Godt noen sitter med begge konsollene da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hehe jeg venter på at Elite kommer i jasper, noe som ser ut til å ta altfor lang tid... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det som irriterer meg mest om dagen er at HAWX ikke slipper demo for PS3 før 25. februar når det var lovet dagen etter 360 demoen. Jeg mer spent på dette spillet om dagen, selv om det er off topic. helt forferdelig, tullete spill, kjøre helt nede ved bakken i mach 2, så ut som 20km/t Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Så nettopp at det koster 344,49 NOK på play.com kjøper derfra. Det bør du ikke. Det kommer til å bli mye mer. Det blir 25% av 344kr + 103kr til posten. i tillegg kommer et tollgebyr for forenklet toll på 70 kr eller noe... så 344 + 103 + 70 = 517 Tollgebyret er på 107kr Egentlig ikke. Virker som om ingen vet dette, men posten har ikke lov til å ta penger for.. noe de kaller "innfortolling" (dette er "tollgebyret" i posten over).. hvis varen du kjøper er deklarert korrekt. Dvs. hvis det står hva det er i pakka på et akseptabelt format, hva kjøpsverdien er, osv - så skal du betale moms hvis det er over 200,-. Innfortolling har bare å gjøre med kontroll av at varen er deklarert riktig. Og de kan ta et gebyr hvis pakken ikke er beskrevet korrekt, siden det gjør innfortollingen vanskeligere. For å gjøre dette enda festeligere vil alle pakker (altså, ikke brevpost, som rekommandert, osv.) som er sendt til Norge... fra stort sett hele verden.. ha en slik eventuell innfortolling inkludert i prisen. Så da skal du heller ikke betale noe annet enn momsen. ..Så ingen skal for eksempel unne litt "tips" til posten her - den tjenesten er en del av konsesjonsavtalen postens monopolsituasjon bygger på. Så hvis en eneste en faktisk klaget på dette en gang.. elektroniske artikler er som kjent mulig å importere tollfritt.. du betaler bare momsen på varer over 200,-... og dro det til forbrukerrådet, så ville postens tollavdeling få skikkelig trøbbel. Men det viser seg jo at de aller fleste bare betaler.. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hmm. Finner ikke Kill Zone 2 jeg. Mulig fordi jeg har Amerikansk versjon av PS Store? Oprettet kontoen før PS3 kom til Norge, men har norsk PS3 nå. (Men jeg har jo beholdt navnet og kontoen som jeg alltid har hatt) Jeg får opp dette vinduet på demoer: http://www.us.playstation.com/PSN/Store#%7...2demos%22%7D%7D Hva må jeg gjøre for å teste ut spillet da? Noen tips? Endret 21. februar 2009 av sir-alex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå