Niks Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Haansi, er det noen installasjon på Killzone 2? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jepp, install er noe drit Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jepp, install er noe drit Jøss. Kan du ta tiden det tar å laste inn et nivå for morro skyld? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg håper det kun er Promo utgaven som er uten install. Install er en stor fordel. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg håper det kun er Promo utgaven som er uten install. Install er en stor fordel. Tja, hvis lastetidene ikke blir lavere med en install så ser jeg ikke nødvendigheten. Men, en kjapp 7200rpm harddisk kan nok gjøre ventetiden langt lavere Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg håper det kun er Promo utgaven som er uten install. Install er en stor fordel. Promo-utgaven jeg har er akkurat lik retail. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg håper det kun er Promo utgaven som er uten install. Install er en stor fordel. Tja, hvis lastetidene ikke blir lavere med en install så ser jeg ikke nødvendigheten. Men, en kjapp 7200rpm harddisk kan nok gjøre ventetiden langt lavere Jeg vil tro at level-loading selv med en 5400RPM vil få fordeler. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg håper det kun er Promo utgaven som er uten install. Install er en stor fordel. Tja, hvis lastetidene ikke blir lavere med en install så ser jeg ikke nødvendigheten. Men, en kjapp 7200rpm harddisk kan nok gjøre ventetiden langt lavere Jeg vil tro at level-loading selv med en 5400RPM vil få fordeler. Det har hittil ikke hatt det ved de multiplatform-spillene som har hatt install. I de tilfellene har man kanskje vunnet et halvt sekund ventetid ved lasting av nytt brett, noe som er ubetydelig. Men man får en 20min install i trynet i starten... Endret 20. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) egentlig samme for meg fra eller til.. men om jeg sparer 10-30sekund per loading så bruker jeg gjerne 20minutt på en installasjon.. ser ikke helt hva som er så fælt med det sitter jo ikke og stirrer på installasjonen menne fint å ha valgmuligheten. Endret 20. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 kommer Killzone 2 til en PSStore ? Som i USA, Hong Kong eller noe? Enkleste mulighet hvis det er for oss som er under 18.... Takk for svar Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, det gjør det nok ikke. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 GG har sagt flere ganger at det ikke er install.. Og jeg mente at tester viste at install ikke reduserte loadingen veeeldig mye.? Artig sak: se frames per second gjennom Killzone 2 demoen! Link KZ2 fps Lenke til kommentar
barin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) jeg kjøpte Killzone 2 i går (jobber i en spillbutikk så kunne ta det med hjem i går) så jeg har retail versjonen: er ingen install her så er som haansi sier PS vilt bra spill EDIT: angående loadingen er det loading "on the fly"... når den loader henger spillet i ca 1 sekund. dette er ikke steder hvor dette gjør noe, hvertafall ikke til dit jeg har kommet Endret 20. februar 2009 av barin Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 I hate you both!! Ligger syk hjemme og kunne gjerne hatt det spillet nå.. har spilt demoen nok ganger xD Lenke til kommentar
dannad Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kjenner det begynner å krible litt i magen av å tenke på hvor få dager det er igjen til spillet slippes ut... ... Jeg vil ha Killzone 2! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, spillet henger i ca 1sek når det lastes et nytt område. Ikke noe man plages med. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, fatter ikke hvis noen synes det er problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå