Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper det kun er Promo utgaven som er uten install. Install er en stor fordel.

Tja, hvis lastetidene ikke blir lavere med en install så ser jeg ikke nødvendigheten.

Men, en kjapp 7200rpm harddisk kan nok gjøre ventetiden langt lavere :)

Jeg vil tro at level-loading selv med en 5400RPM vil få fordeler.
Lenke til kommentar
Jeg håper det kun er Promo utgaven som er uten install. Install er en stor fordel.

Tja, hvis lastetidene ikke blir lavere med en install så ser jeg ikke nødvendigheten.

Men, en kjapp 7200rpm harddisk kan nok gjøre ventetiden langt lavere :)

Jeg vil tro at level-loading selv med en 5400RPM vil få fordeler.

Det har hittil ikke hatt det ved de multiplatform-spillene som har hatt install. I de tilfellene har man kanskje vunnet et halvt sekund ventetid ved lasting av nytt brett, noe som er ubetydelig. Men man får en 20min install i trynet i starten...

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

egentlig samme for meg fra eller til.. men om jeg sparer 10-30sekund per loading så bruker jeg gjerne 20minutt på en installasjon.. ser ikke helt hva som er så fælt med det :) sitter jo ikke og stirrer på installasjonen :p menne fint å ha valgmuligheten.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

jeg kjøpte Killzone 2 i går (jobber i en spillbutikk så kunne ta det med hjem i går) så jeg har retail versjonen:

post-100141-1235120366_thumb.jpg

er ingen install her så er som haansi sier :)

PS vilt bra spill :new_woot:

EDIT: angående loadingen er det loading "on the fly"... når den loader henger spillet i ca 1 sekund. dette er ikke steder hvor dette gjør noe, hvertafall ikke til dit jeg har kommet :p

Endret av barin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...