Naiits Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 spiller demoen nå. ser noen små, blå lys noen steder på drakten, regner med det bare blir de Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kan godt hende. Jeg merka hvertfall i multiplayer at ISA-draktene syntes like godt som Helghast-draktene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Haansi, har du merket noen forskjeller på kontrollene online sammenlignet med enspiller delen? Skal vi tro denne linken under har GG gjort gameplayet noe kjappere og responsivt ved å legge til raskere animasjoner og kontrollere. kilde Endret 18. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har spilt det veldig lite online, så det er jeg dessverre usikker på. Men det høres sannsynlig ut. De har jo også fjerne cover-funksjonen, for å få mer fart og flyt. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har spilt det veldig lite online, så det er jeg dessverre usikker på. Men det høres sannsynlig ut. De har jo også fjerne cover-funksjonen, for å få mer fart og flyt. Godt tenkt, men de burde latt det være en opsjon i server-innstillingene, etter min mening. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jo, det kan hende. Men jeg tror at en cover-funksjon online ville stoppet opp mye av drivet, og gjort at begge lag ble sittende mye bakpå. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 er enig. Er mer fan av Cod-stilen enn RSV2 online Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 For å ikke snakke om CS 1.6 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De burde også ha gjort cover-funksjonen valgfri. Slik at f.eks host kan velge om det skal være på eller av. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 For å ikke snakke om CS 1.6 CS er jo uslåelig online. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Alle har forskjellig meninger så dritt nå i og diskuter det der på side opp og side ned I morgen er det "live chat" med en av folkene bak KZ2. Så hvis det er noe noen lurer på her så er det bare og fyre løs! Hadde jo vært greit at de som spør om noe kopierer spørsmålet og svaret inn her så får vi andre også vite det.! http://blog.us.playstation.com/2009/02/17/...ow-at-noon-pst/ Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har ikke helt fått med meg datoen spillet kommer i butikkene her, 25., 26. eller 27.? Lenke til kommentar
Noes Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Alle har forskjellig meninger så dritt nå i og diskuter det der på side opp og side ned I morgen er det "live chat" med en av folkene bak KZ2. Så hvis det er noe noen lurer på her så er det bare og fyre løs! Hadde jo vært greit at de som spør om noe kopierer spørsmålet og svaret inn her så får vi andre også vite det.! http://blog.us.playstation.com/2009/02/17/...ow-at-noon-pst/ So tune in tomorrow, February 18, 2009 at 12 Noon PST for the PlayStation.Blog’s first ever live chat - you won’t wanna miss it. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har ikke helt fått med meg datoen spillet kommer i butikkene her, 25., 26. eller 27.? 25 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 nå nermer det seg killzone 2 release, så eg får forhåndsbestille det snart. kor anbefaler dere meg å kjøpe det? Tenker mest på pris, men å få det et par dager tidligere hadde ikke skadet Og hvis noen vet om noe limited edition som ikke er så stress som tilbudet til gamestop, så blir eg happy Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har ikke helt fått med meg datoen spillet kommer i butikkene her, 25., 26. eller 27.? 25 Står ikke det på den offisielle siden.. Derfor jeg lurte. Noen andre som er helt sikre? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lite action her om dagene? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 nå nermer det seg killzone 2 release, så eg får forhåndsbestille det snart. kor anbefaler dere meg å kjøpe det? Tenker mest på pris, men å få det et par dager tidligere hadde ikke skadet Og hvis noen vet om noe limited edition som ikke er så stress som tilbudet til gamestop, så blir eg happy Lefdal Skal bestille her selv ihvertfall. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Endret 19. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå