Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hypen vil ingen ende ta ... Pussig at akkurat Killzone får så vanvittig mye hype. Ikke at det er et problem for meg, men alt av spillsider har Killzone 2 i fronten for tiden.

Hvorfor så negativ? "Hypen" som du kaller det (jeg vil ikke kalle det hype når det er basert på det ekte spillet), har jo nettopp kommet nå når flere har fått testet spillet og alle, uten unntak (jeg har hvertfall ikke sett noen), elsker det! Både gameplay-messig og grafikkmessig.

 

Jeg ble nesten irritert på kommentaren din kjenner jeg. Hvorfor tør ingen her glede og være oppspilt rundt et spill før det har blitt lansert og kommet anmeldelser?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det som er dumt med over hyping av et spill, er at de som gjør det blir garantert skuffet.

derfor hyper jeg aldri spill, jeg gleder meg ja, men ikke mer enn det, for da blir jeg ikke skuffet.

 

krever ikke mye av KZ2 da jeg ikke har vært med på hypen, det eneste jeg vet er at det er bra grafikk. likte heller ikke MP Betaen helt enormt, men helt ok, skal gi den en sjangse til når jeg får spillet.

 

så jeg er helt nøytral med meninger om spillet til jeg har spilt det ferdig, det kan blir super hurra eller bund i bøtta.

Lenke til kommentar

En liten oppdatering fra min side:

 

Har spilt noen timer til nå, og jeg blir bare mer og mer dratt inn i spillet.

 

Det har en fantastisk måte å kombinere spilling, cutscenes og historie, og du får et veldig fint og tett forhold til de andre karakterene i spillet. Miljøene er veldig varierte, og er så virkelighetsnære at det nesten er skummelt. Er nesten så du kjenner sanden treffer deg i øynene når vinden blåser.

 

Jeg tror at de som elsket Uncharted kommer til å elske Killzone 2 også. Nettopp fordi spillet. Nettopp fordi spillet forteller en historie (kanskje enda bedre) på samme måte som det imponerende måte som det Uncharted gjorde. Bare i en helt annen og (faktisk) genialt fungerende setting.

 

Føles som å ha hovedrollen i en skikkelig god film.

 

Til og med kjæresten min var helt overrasket over spillet. Jeg spilte en times tid mens hun satt i sofaen med meg, og hun tok ikke øynene av skjermen.

Lenke til kommentar
Og hypen vil ingen ende ta ... Pussig at akkurat Killzone får så vanvittig mye hype. Ikke at det er et problem for meg, men alt av spillsider har Killzone 2 i fronten for tiden.

Hvorfor så negativ? "Hypen" som du kaller det (jeg vil ikke kalle det hype når det er basert på det ekte spillet), har jo nettopp kommet nå når flere har fått testet spillet og alle, uten unntak (jeg har hvertfall ikke sett noen), elsker det! Både gameplay-messig og grafikkmessig.

 

Jeg ble nesten irritert på kommentaren din kjenner jeg. Hvorfor tør ingen her glede og være oppspilt rundt et spill før det har blitt lansert og kommet anmeldelser?

Jeg frykter at anmeldelsene kommer til å være under folks forventninger. Jeg mener at KZ2 fortjener all hypen etter all fyken pga CGI-videoen. Ikke lenge siden at en side brukte footage fra spillet(in-game) og beskrev det som "footage from the E3 05 CGI trailer". Det var amatørmessig.

Lenke til kommentar

Eg og e egentlig litt redd for at spillet ikke blir så bra som alle forventer. Eg har lest masse om d og har sett mange videoer av d. Og d ser jo ut som et spill som ikke kan gå galt. Tenkte en stund at d kan jo hende at de har gjort en eller annen veldig stor feil med gameplayet som ødelegger veldig masse, for spiller virker jo bare for bra til å være sann.No har eg hørt så mange anmeldere snakke om kor utrolig det e, men de har ikke nevnt så masse om gameplayet? De har nevnt veldig mye om grafikken og kor smarte motstanderne e. Men kordan e egentlig gameplayet? For eksempel så hadde BF:BC gjort en liten feil som sikkert ikke veldig mange har lagt merke til, men som irriterte vette av meg. Det at når man løper også kommer noen rett forran oss, så tar d en evighet før vi begynner å skyte. Å når vi då begynner å skyte så dør vi. Slike feil kan faktisk ødelegge en del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det som bekymrer meg litt som ble sagt i previewen, er at man løper, stopper skyter, så gjør man det samme igjen.

alle slike spill har også litt bilkjøring, tanks eller fly.

 

men hva kan man egentlig forvente av et fps spill?

Lenke til kommentar
det som bekymrer meg litt som ble sagt i previewen, er at man løper, stopper skyter, så gjør man det samme igjen.

alle slike spill har også litt bilkjøring, tanks eller fly.

 

men hva kan man egentlig forvente av et fps spill?

Spilte Gears 2 seinest i dag, kan si det du nevner stemmer bra. Selv om det ikke er fps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja det er en standard greie de fleste action spill idag gjør, skyt, kjør, skyt, fly, skyt.

men i noen spill er det egentlig greit HVIS gameplayet er bra...

noe som stemmer med Gears 2, KZ2 vet jeg ikke enda..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...