Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
flinke på hva?

Levere spillet så du har det på launch dagen ;)

Herlig, da ringte de fra Anovo og tven er ferdig på rep.

Nå skal jeg endelig få sett hva Killzone leverer på det grafiske, da jeg kun har testet på en råtten crt tv.

Gleder meg nesten like mye som den dagen demoen kom :p

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
flinke på hva?

Jeg har bestilt noen spill derfra, og noen av de har kommet dagen før release.

Samme her :) Har også vert uheldig å fått noen spill etter 3 dager, men da er det jo posten som har surret.Lite AS kan gjøre etter de har sendt spillene sine :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Virker som om det er lite eller ingen forskjell fra review-builden til retail-promoen. Har spilt igjennom noen brett, og har ikke merka noe forskjell enda.

Er forresten MASSE artige trophys. Både for online og singelplayer.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Usikker. Jeg har hvertfall snart 2 000 kills offline nå, og jeg har ikke rundet det tre ganger engang. Holder på med gang nummer tre nå.

Eneste teite er at Review-versjonen og retail-promoen ikke bruker samme savegame. Så statistikken min begynte nå helt på nytt. Men trofeene er der.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Det finnes vel ikke trofeer hvor du må få 10.000 kills online? Jeg hater slike trofeer, de gjør det nesten umulig for en casual-gamer å få platina til spillet :cry:

er vel ikke meningen at en casual player skal få platinum.. Enig at grinding er litt kjipt.. skilltrophies er det beste, sånn som i feks Wipeout HD, menne mja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...