Allt í lagi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, det er bra sikkert. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Alt får et sinnsykt herlig preg av noe som ikke helt er realisme, men kanskje film-realisme? Godt sagt, det der. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) vet ikke om det er nevnt; men elkjøp har satt prisen sin på Killzone2 til 499kr + 10kr porto om du skal bestille.. billigste jeg har funnet.. Endret 11. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Prisen har vært 499,- i noen uker nå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Alt får et sinnsykt herlig preg av noe som ikke helt er realisme, men kanskje film-realisme? Godt sagt, det der. Det er også det de har ønsket å skape Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Elkjøp har vel en grei deal der, ja. Noen som vet om de sender ut på forhånd sånn at spillet kommer omtrent til releasedagen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skeptisk. Før når jeg har bestilt ting der, som de hadde på lager så har de klart å bruke dagesvis før det blir sendt. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Absoluttspill.no pleier å være flinke på det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) flinke på hva? Levere spillet så du har det på launch dagen Herlig, da ringte de fra Anovo og tven er ferdig på rep. Nå skal jeg endelig få sett hva Killzone leverer på det grafiske, da jeg kun har testet på en råtten crt tv. Gleder meg nesten like mye som den dagen demoen kom Endret 12. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 flinke på hva? Jeg har bestilt noen spill derfra, og noen av de har kommet dagen før release. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så flott å vite, er selv meget fornøyd med Absoluttspill.no, de sender ting meget raskt og er topp på service. Noen som har skjønt hva kunden vil ha Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) flinke på hva? Jeg har bestilt noen spill derfra, og noen av de har kommet dagen før release. Samme her Har også vert uheldig å fått noen spill etter 3 dager, men da er det jo posten som har surret.Lite AS kan gjøre etter de har sendt spillene sine Endret 12. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Stemmer det ja Regner med at de sender spillet 2 dager før release, noe som burde være rikelig med tid i mesteparten av Norge med brevpost. Men så slurver gjerne posten noen ganger, og da blir det en dag ellet to ekstra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har bare skjedd én gang at jeg har fått det på release fra AS, alle andre ganger har jeg fått det dagen før Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Virker som om det er lite eller ingen forskjell fra review-builden til retail-promoen. Har spilt igjennom noen brett, og har ikke merka noe forskjell enda. Er forresten MASSE artige trophys. Både for online og singelplayer. Endret 12. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
dannad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det finnes vel ikke trofeer hvor du må få 10.000 kills online? Jeg hater slike trofeer, de gjør det nesten umulig for en casual-gamer å få platina til spillet Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Usikker. Jeg har hvertfall snart 2 000 kills offline nå, og jeg har ikke rundet det tre ganger engang. Holder på med gang nummer tre nå. Eneste teite er at Review-versjonen og retail-promoen ikke bruker samme savegame. Så statistikken min begynte nå helt på nytt. Men trofeene er der. Endret 12. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det finnes vel ikke trofeer hvor du må få 10.000 kills online? Jeg hater slike trofeer, de gjør det nesten umulig for en casual-gamer å få platina til spillet er vel ikke meningen at en casual player skal få platinum.. Enig at grinding er litt kjipt.. skilltrophies er det beste, sånn som i feks Wipeout HD, menne mja.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er veldig mange ferdigshetsbaserte trophys i Killzone 2. Feks 3 oneshot headshot med revolver, 5 kills innen 5 sekund, 3 kills med granat, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå