Kenny Bones Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Meget gode poeng Haansi. Er faktisk temmelig enig, men jeg har da et godt forslag. Hva med en litt utdypende artikkel som omhandler akkurat dette? En som er lagd for å gå litt i detalj, men ikke for mye. F. eks forklare hvorfor KillZone 2 ser så usannsynlig lekkert ut, hvorfor størrelse på teksturer spiller en stor rolle osv. Tror mange ville ha likt noe sånt Kan jo forsåvidt sende Cato et brev med dette som forslag! Endret 10. februar 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vet at Jon Cato klør etter å skrive en større artikkel om dagen, så dette ville han nok tatt godt imot Har ikke lest Gamereactor særlig før (det har med min tid å gjøre, ikke dets kvalitet). Men skal kikke mer på det nå EDIT: Leste KZ2 anmeldelsen din nå og synes den er topp skrevet og du har tatt med litt rundt grafikken uansett så jeg føler ikke noe nevneverdig mangler. Og er helt enig i det du sier om hvordan kontrollene er satt opp, det var som jeg ble sugd rett tilbake til demotestingen og litt frustrasjoner der. *den fordømte kniven* heh. Er ikke jeg som har skrevet omtalen til Gamereactor dessverre, men er uansett veldig hyggelig å høre at du likte den. Kan vel si at jeg er veldig enig i det Jon Cato skriver, og han legger lista omtrent der jeg ville lagt den selv. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 What? Så billig! Dem selger det jo til 499. står vertfall det på hjemme siden... Har en kompis som jobber der så venne pris Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Spillt gjennom demoen en del ganger og synes spillet så langt er utrolig bra. Liker særlig at miljøene ikke bare ser fine ut men at man får følelsen av at de er mer levende da de har fysikk. I COD4 Føler jeg liksom alltid at alt er påmalt og ingenting av miljøene eller fiendene reagerer realistisk på at jeg er der, dette synes jeg er like viktig som grafikken. Enig i at siktingen var litt treg men tror det er en tilvenningssak. Likte også at fiendene ikke tålte enorme mengder ild og reagerte mer realistisk på treff enn i fks. Gears of War. Alt i alt gleder jeg meg veldig. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har demoen installert på PS3-en og klarer ikke å bestemme meg om jeg skal prøve den først, eller å vente til spillet kommer ut Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dere må prøve å feks skyte singelskudd etterhvertandre med litt mellomrom. Følg med når skuddet treffer fienden hvor mye han reagerer. Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har demoen installert på PS3-en og klarer ikke å bestemme meg om jeg skal prøve den først, eller å vente til spillet kommer ut hva er vitsen med demoen da? det du mener er at du vil utsette moroa så du blir mer overrasket og setter mer pris på spillet når det endelig kommer ut, men det kan jo godt hende, at hvis du prøver demoen blir du enda mer overrasket over hvor bra spillet er, så du gleder deg enda mer til releasen! Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er ikke den eneste som bruker PS3-en, derfor er demoen installert Men uansett, jeg har nå bestemt at jeg skal være en Killzone 2-jomfru Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Demoen er uansett så kort at du ikke ødelegger morroa til fullversjonen. Samt at det er en fordel å bli vant til kontrollsystemet nå, med tanke på bla. multiplayer senere. Endret 10. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Theo said it. Dritt å begynne med MP ved release, og se at alle treffer 100ganger bedre enn deg fordi de har voldtatt demoen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) nå er jo ikke kontrollen rocket science sammenlignet med andre spill, så jeg vil nå tro at vi som ikke har spillt demoen mer enn en gang klarer oss utmerket i multiplayer etter noen timer spilling. Prøver å ikke spille demoer for å unngå spoiling, men måtte bare med kz2 demoen, men 1 gjennomspilling på en demo er maks! Endret 10. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har hørt at cover-funksjonen ikke finnes på MP, er det sant? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har hørt at cover-funksjonen ikke finnes på MP, er det sant? Ja, det stemmer. Og det gjør at det blir mye mer flyt og lite defensiv spilling. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 forøvrig greit nok det så lenge man kan søke dekning bak søyler, hjørner, på huk osv. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, selvfølgelig kan man det Jeg synes hvert fall det er bra, så slipper vi pyser som gjemmer seg bak hinder i timesvis. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er vel ganske normalt i spill som støtter cover system at de ofte fjerne denne muligheten online. Hindrer vel en god del camping i hvertfall Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kan forøvrig komme med en hyggelig nyhet; Spillet er IKKE dubbet hvis du velger norsk versjon i fullversjonen. Engelske stemmer, og norsk tekst. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hehe vel, meg inkludert forsåvidt, er ingen FPS veteran. Men ja, altfor unnvikende defansivt spill gjør FPS kjedelig så det er greit at den ikke er med i MP. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Haha, opplevde det sykeste nettopp. Sprengte først en tønne, slik at det fløy masse greier i luften. Hundredelen etterpå kaster jeg en granat, men jeg bommer, fordi granaten treffer en liten metallbit som flyt i luften etter tønnen jeg sprengte. Endret 10. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Haha, opplevde det sykeste nettopp. Kasta sprengte først en tønne, slik at det fløy masse greier i luften. Hundredelen etterpå kaster jeg en granat, men jeg bommer, fordi granaten treffer en liten metallbit som flyt i luften etter tønnen jeg sprengte. Det er drøyt Men hva er Kasta?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå