Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det får vi som regel vite 1 uke før lansering. Men blir ikke så mye dyrere om du har 2 spill til 100kr fra play for eks, så bytter du inn de og 199,- hos Gamestop/EB. Jeg kjøpte 2 UT3 derfra for 99kr per. Noe som vill si jeg ga 396,- for KZ2.

Jeg bytter ikke inn spill, det er samlingsobjekter :p

Lenke til kommentar

Haansi, jobber du i GameReactor? Kan du få de som jobber der til å sette seg ned og studere litt spillutviklingsmetoder? Blir litt småirritert når jeg leser omtaler og/eller artikler der de burde sagt så mye mer rundt diverse ting. For å virkelig få oss til å føle at de forstår det meste rundt spillmotorer, pixel shaders, animasjoner osvosv. Savner litt det at de som jobber i slike blader virkelig virkelig har peiling, på en syk geek-måte. :)

Lenke til kommentar

Gutta i toppen hos GR har nok mer peiling enn du aner, men det handler også om å tilpasse seg et publikum med en veldig variabel alder. Du hadde kanskje syntes det var veldig gøy om vi skrev om feks spillmotorer, pixel shaders, og animasjoner - som du nevner - men det hadde ikke en 12åring gjort.

GR har veldig mange unge og aktive brukere, og da ville vi mistet alle de.

Som eneste norske spillblad er det nødvendig for GR å sørge for at hele bredden av lesere kan skjønne hva det skrives om.

Jon Cato har skrevet omtaler mot betaling i 13år nå, så kan love deg at han vet hva han driver med.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Man skal ikke undervurdere 12 åringer med datainteresse i dag. Jeg tror de har like stor glede av å lese om teksturdetaljer, aa metodikk, korte kommentarer om grafikkmotor og dens fordeler/nyvinninger ift. spillet etc.

Altså det er en del av presentasjonen spillet gir via grafikk som også får karakter i en anmeldelse. Oftest har det også innvirkning på FPS hva slags metodikker man har benyttet for å få det samme utseendemessige resultatet osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Selvfølgelig eksisterer de :) Men i lengden er GR nødt til å skrive lettleste artikler for å kunne overleve. Sier vel sitt at det eneste spillbladet i Norge som har klart å overleve har vært nødt til å være gratis.

Uansett, hvis du virkelig lurer på noe rundt dette, så send heller inn et leserbrev til Jon Cato på nettsidene. Jeg er bare en frilanse-skribent som får redaksjonelle oppgaver og utfører disse. Hvordan artiklene skal skrives og hvor de legger lista, er ikke opp til meg.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Har ikke lest Gamereactor særlig før (det har med min tid å gjøre, ikke dets kvalitet). Men skal kikke mer på det nå :)

EDIT:

Leste KZ2 anmeldelsen din nå og synes den er topp skrevet og du har tatt med litt rundt grafikken uansett så jeg føler ikke noe nevneverdig mangler. Og er helt enig i det du sier om hvordan kontrollene er satt opp, det var som jeg ble sugd rett tilbake til demotestingen og litt frustrasjoner der. *den fordømte kniven* heh.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...