Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har egentlig alltid vært en tilhenger av PC-spill, og har selv bare spilt litt ps2 spill, alla guitar-hero osv. MEN DETTE ER SYYYYKT!!

 

jeg har begynt å spare opp penger til en tv VERDIG NOK til å spille av dette spillet, som ser ut som er laget av en eller annen guddommelighet. har lest anmeldelser og førsteinntrykk av spillet på de fleste norsk gaming-communities og lik andre, sitter jeg igjen med følelsen av at dette spillet får 9/10 og 5-6/6 av selv de strengeste spill-kritikerne.

 

Jeg har bursdag denne uka og pengene tikker inn. Innen ferien kommer jeg til å ha nådd målet, nemlig Toshiba REGZA 37" Full HD. Men så gjennstår det å på en eller annen måte få tak i en ps3 og Killzone 2 på under 2 uker.

 

Grafikken er SYYYYYK, lyden skal visstnok være så god at du føler at du har en egen krig i stua. Det er diskusjoner rundt regien til spillet, men jeg har selv ikke giddet å sette meg sånn inn i den, for for meg er det gameplay, utseende og kvalitet som gjelder.

 

Jeg trenger 12000 kr på 3 uker, så... WISH ME GOOD LUCK!!

;)

 

Good Luck m8 ;P

 

Må si eg gleder meg syyyyyyyykt mye til 25 nå! Eneste minus er at eg skal på jobb igjenn den 2 mars :(

Lenke til kommentar

den jeg skal kjøpe koster 10000kr på elkjøp, men jeg har en kamerat som jobber der, så han antar at venneprisen er på rundt 7500kr ;)

 

seff skal jeg ha hjemmekinoannlegg, men det er ikke det første jeg skal skaffe meg. det får jeg sikkert til 1,5k siden jeg kjenner han fyren jeg nevnte :p

 

til Stian: Kjøp Toshiba REGZA 37" Full HD, om ikke større hvis du har muligheten. FULLVERDIG KZ2 tv ;)

Lenke til kommentar
Hehe, veit aldri om den er gammel, derfor jeg spurte. Ser ikke poenget med hd-ready når full hd koster nesten like mye.

 

la meg komme med et eksempel..

nesten ingen plasmaskjermer har full-hd; Og panasonic lager jævli mye plasma, kanskje det er en plasmaksjerm han har kjøpt ?

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
den jeg skal kjøpe koster 10000kr på elkjøp, men jeg har en kamerat som jobber der, så han antar at venneprisen er på rundt 7500kr ;)

 

seff skal jeg ha hjemmekinoannlegg, men det er ikke det første jeg skal skaffe meg. det får jeg sikkert til 1,5k siden jeg kjenner han fyren jeg nevnte :p

 

til Stian: Kjøp Toshiba REGZA 37" Full HD, om ikke større hvis du har muligheten. FULLVERDIG KZ2 tv ;)

 

 

Kor mye koster den? :p

Lenke til kommentar
Kan jo dra inn Haze her som er eit godt døme på sony spill der alt gjekk galt..;) for mykje hype og leverte for lite..

 

sjøl trur eg Killzone2 vil leve opp, nettopp pga det sinnsjuke budsjettet dei har til å utvikle galskapen, men også den lange utviklingstida..kan ikkje stikke under ein stol at grafikken er rimelig lekker og då..;)

Haze ble da aldri hypet, mye rart skal man høre.

Lenke til kommentar
Kan jo dra inn Haze her som er eit godt døme på sony spill der alt gjekk galt..;) for mykje hype og leverte for lite..

 

sjøl trur eg Killzone2 vil leve opp, nettopp pga det sinnsjuke budsjettet dei har til å utvikle galskapen, men også den lange utviklingstida..kan ikkje stikke under ein stol at grafikken er rimelig lekker og då..;)

Haze ble da aldri hypet, mye rart skal man høre.

Haze ble vel mest hypet av utviklerne selv.

 

Akkurat slik som det ekle spillet Far Cry 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...