Mala Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Eg er grønn av misunnelse, for og si det mildt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan vel slenge ut noen inntrykk ja. Første som slo meg er hvor lett man blir sugd inn i atromsfæren i spillet. Alt føles veldig ekte og levende, selv om det er i en noe urealistisk setting. Alt fra ansikter til bakken du går på er 100% krystallkart, og omgivelsene dine er sinnsykt levende. Det meste kan ødelegges og flyttes på. Sitter en fiende bak en tønne, og du kaster en granat foran tønnen, får han gjerne tønna i hodet, og flyr bakover. Gjemmer han seg bak en betongsøyle, er det bare å fyre løs, for etter et par runder med skudd er søylen borte uansett. Både fiender og medsoldater opptrer veldig realistisk. Fiendene dine endrer cover etter hvor du flytter deg, de prøver strategisk å flanke deg etter hvor du befinner deg, og ikke minst - prøver du å flykte jakter de deg inn i et hjørne uansett. Det er også veldig deilig å se at fiender og medsoltader ikke er skriptede. Dør du og går til samme plassen, befinner de seg en annen plass enn forrige gang. Og igjen - dette er virkelig krig. Ser en fiende at flanken han valgte ser nytteløs ut, prøver han gjerne å trekke seg - ikke nødvendigvis suksessrikt, men du merker frykten deres helt innpå deg, og den smitter over på deg selv. Dette er vanlige mennesker, som kjemper en forferdelig og blodig krig. Ingen laserpistoler, ingen plasmaraketter - her er det bly og hard metall! Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) fy søren så eg har lyst til å prøve Men Haansi er det den endelige versjonen du har fått hendene på? Edit: Guerrilla driver sikkert å finpusser ennda. Endret 7. januar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det vill jeg tro. Blir dumt å la anmeldere anmelde et uferdig spill. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tror ikke det er den endelige versjonen nei. Den heter "review code". Og jeg har fått en lang liste med feil som de vet eksisterer i den koden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Er det mulig for å total renovere kontroll skjemaet? Slik at man kan flytt om på samtlige knapper, eller er man fastlåst til eit knippe forhåndlagede kontroll skjemaer? Den lille smakebiten din over gorde meg nesten klam i buksene UTROLIG digg om AI er så rå som du beskriver, dette anser eg på som viktig i spill. God grafikk er vel og bra, men ein gjeng svimeslåtte knehøner kan ødelegge mye.... Endret 7. januar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, jeg er vel egentlig blant den gjengen som har valgt å ikke høre på hypen til Killzone 2 før jeg har prøvd det selv, nettopp pga jeg ikke vil bli skuffet. Legger til noe jeg skrev til en kompis på msn tidligere i dag: Hansipansi says: *altså *AI'en er helt syk *du aner ikke *var alene mot 4stk i går *alle hider bak 2 forskjellige cover *så tar jeg han ene *plutselig løper han ene utover til høyre, flanker meg og treffer meg som faen *de 2 andre løper imot meg *jeg bare WTF HIDE KOOOOOOR *snur meg 180grader og løper som faen bakover i huset *oppover trapper og faenskap *og gjemmer meg i et rom *visst faen, de kommer etter meg *alle tre *helt sykt *og du merker liksom at de leter etter deg *gikk forbi døra liksom *de vet ikke hvor du er, de bare leter *sulten på å drepe deg *jaggu klaustrofobisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det mulig for å total renovere kontroll skjemaet? Slik at man kan flytt om på samtlige knapper, eller er man fastlåst til eit knippe forhåndlagede kontroll skjemaer? Den lille smakebiten din over gorde meg nesten klam i buksene UTROLIG digg om AI er så rå som du beskriver, dette anser eg på som viktig i spill. God grafikk er vel og bra, men ein gjeng svimeslåtte knehøner kan ødelegge mye.... du har mange forskjellige skjemaer du kan bytte til, når det gjelder kontrollern. du har også min fav. på KZ2 som er veldig lik COD sin kontroll Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja utifra betaen så er eg klar over det, men eg blei liksom aldri heilt fornøyd med kontrollene der heller. I KZ1 kunne man jo remappe heile skjemaet om man vill, så hadde jo vert flott med samme mulighet her. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noe håp om at spillet får 15 i England eller T i USA? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan vel slenge ut noen inntrykk ja. Første som slo meg er hvor lett man blir sugd inn i atromsfæren i spillet. Alt føles veldig ekte og levende, selv om det er i en noe urealistisk setting. Alt fra ansikter til bakken du går på er 100% krystallkart, og omgivelsene dine er sinnsykt levende. Det meste kan ødelegges og flyttes på. Sitter en fiende bak en tønne, og du kaster en granat foran tønnen, får han gjerne tønna i hodet, og flyr bakover. Gjemmer han seg bak en betongsøyle, er det bare å fyre løs, for etter et par runder med skudd er søylen borte uansett. Både fiender og medsoldater opptrer veldig realistisk. Fiendene dine endrer cover etter hvor du flytter deg, de prøver strategisk å flanke deg etter hvor du befinner deg, og ikke minst - prøver du å flykte jakter de deg inn i et hjørne uansett. Det er også veldig deilig å se at fiender og medsoltader ikke er skriptede. Dør du og går til samme plassen, befinner de seg en annen plass enn forrige gang. Og igjen - dette er virkelig krig. Ser en fiende at flanken han valgte ser nytteløs ut, prøver han gjerne å trekke seg - ikke nødvendigvis suksessrikt, men du merker frykten deres helt innpå deg, og den smitter over på deg selv. Dette er vanlige mennesker, som kjemper en forferdelig og blodig krig. Ingen laserpistoler, ingen plasmaraketter - her er det bly og hard metall! Så utrolig konge uten rakett-drit-våpenet!!! Du har ikke tilfeldigvis testet noe multiplayer? Kjøper spillet mye for å spille multiplayer, gjerne med venner. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er grønn av misunnelse til de som får dette spillet allerede. En i klanen jeg er med får det også denne uken, fy faen jeg er misunnelig!!! Hvordan singel playeren er bryr jeg meg lite om, så lenge de leverer online Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan vel slenge ut noen inntrykk ja. Første som slo meg er hvor lett man blir sugd inn i atromsfæren i spillet. Alt føles veldig ekte og levende, selv om det er i en noe urealistisk setting. Alt fra ansikter til bakken du går på er 100% krystallkart, og omgivelsene dine er sinnsykt levende. Det meste kan ødelegges og flyttes på. Sitter en fiende bak en tønne, og du kaster en granat foran tønnen, får han gjerne tønna i hodet, og flyr bakover. Gjemmer han seg bak en betongsøyle, er det bare å fyre løs, for etter et par runder med skudd er søylen borte uansett. Både fiender og medsoldater opptrer veldig realistisk. Fiendene dine endrer cover etter hvor du flytter deg, de prøver strategisk å flanke deg etter hvor du befinner deg, og ikke minst - prøver du å flykte jakter de deg inn i et hjørne uansett. Det er også veldig deilig å se at fiender og medsoltader ikke er skriptede. Dør du og går til samme plassen, befinner de seg en annen plass enn forrige gang. Og igjen - dette er virkelig krig. Ser en fiende at flanken han valgte ser nytteløs ut, prøver han gjerne å trekke seg - ikke nødvendigvis suksessrikt, men du merker frykten deres helt innpå deg, og den smitter over på deg selv. Dette er vanlige mennesker, som kjemper en forferdelig og blodig krig. Ingen laserpistoler, ingen plasmaraketter - her er det bly og hard metall! Så utrolig konge uten rakett-drit-våpenet!!! Du har ikke tilfeldigvis testet noe multiplayer? Kjøper spillet mye for å spille multiplayer, gjerne med venner. Litt vanskelig å spille mot noen da :!: Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://forums.gametrailers.com/?do=show_thread&id=571231 en film jeg vil anbefale folk å se! kan vell være spoilers der da siden det er fra et mission...men ikke noe store om story'n som jeg la merke til... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Samme video kan sees her. Gleder meg enda mer til spillet etter å ha sett denne videoen, selv om han som spiller suger:p Endret 7. januar 2009 av Enigma123 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 ja, irriterte meg noe så sykt også.... Herregud han n00ben der fortjener ikke og få prøvd det før alle oss pr0s når han er så dårlig... Tror ikke han liker så godt å aime.... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Syntes faen alle som spiller på videoer vi ser på youtube og slikt før spillene kommer ut suger. Skjønner ikke kordan. For d var vel en sånn anmelder-utgave han hadde. Og hvis han e spillanmelder burde han ha litt skills. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Samme video kan sees her. Gleder meg enda mer til spillet etter å ha sett denne videoen, selv om han som spiller suger:p Haha, aim? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hvis dette rykte er sant hopper hvertfall jeg i taket!!! rykte sier at det kommer 6. feb i europa! Men vil absolut tro dette bare er tull! http://n4g.com/ps3/News-255998.aspx Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Håper det ikke er så tidlig. Kommer ikke hjem fra Thailand før den 11 februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå