[-GoMp-] Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 vegavnil skrev: Done! Installing! yesh Tell us... er det mulitplayer og? så skal du få være i fred Lenke til kommentar
trojamoss1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ny på forumet men får vel hive meg ut i denne tråden jeg også, har lastet ned 40% nå, blir spennende og følge denne tråden litt utover kvelden. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 vegavnil skrev: Ikke MP Takk. Have fun! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da er det greit. Kos dere folkens Da kunne jeg spare meg for litt download hvertfall Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Herregud, kva skal eg gjere, kva skal eg gjere..!! vente til 25 feb mens det ligger ein demo å plystrer fristende inni øyrene mine..!! i need a sign..! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 [-GoMp-] skrev: Wtf Haansi?? Jeg har spillet.. _KroSjefen_ skrev: Herregud, kva skal eg gjere, kva skal eg gjere..!! vente til 25 feb mens det ligger ein demo å plystrer fristende inni øyrene mine..!! i need a sign..! DOWNLOAD!!! Spill den tørr, og få inn aimen til hele spillet kommer Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haansi skrev: [-GoMp-] skrev: Wtf Haansi?? Jeg har spillet.. _KroSjefen_ skrev: Herregud, kva skal eg gjere, kva skal eg gjere..!! vente til 25 feb mens det ligger ein demo å plystrer fristende inni øyrene mine..!! i need a sign..! DOWNLOAD!!! Spill den tørr, og få inn aimen til hele spillet kommer takk haansi..det var alt eg trengte.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) _KroSjefen_ skrev: Haansi skrev: [-GoMp-] skrev: Wtf Haansi?? Jeg har spillet.. _KroSjefen_ skrev: Herregud, kva skal eg gjere, kva skal eg gjere..!! vente til 25 feb mens det ligger ein demo å plystrer fristende inni øyrene mine..!! i need a sign..! DOWNLOAD!!! Spill den tørr, og få inn aimen til hele spillet kommer takk haansi..det var alt eg trengte.. Null problem! Så kan du heller kose deg med oss i MP når hele spillet er ute Endret 5. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 _KroSjefen_ skrev: Herregud, kva skal eg gjere, kva skal eg gjere..!! vente til 25 feb mens det ligger ein demo å plystrer fristende inni øyrene mine..!! i need a sign..! Sånne ting burde det ikke være noen spørsmål om engang For å si det sånn, det burde være mindre tvil om dette enn om han 15 åringen her som vurderte å være sammen med ei på 11. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hahaha..! Eg føler eg synder som prøver ein demo til eit spill som er venta på i 4 år.. når spelet er kjøpt å betalt og på veg om ikkje så lenge...men eg trur rett og slett presset blir for stort her.! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Følg Narvesens slagord, har du lyst har du lov EDIT: flere her som mistenker at denne blir spilt igjennom flere enn én gang ? EDIT 2: F#en ta 2Mbit linja. (56%) (Men PSN ser ut til å være en del raskere enn Live faktisk, ganske dårlig av MS når jeg faktisk betaler for sistnevnte.) Endret 5. februar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 fler enn en gang skal jeg love deg:P Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Thomas_H skrev: Følg Narvesens slagord, har du lyst har du lov EDIT: flere her som mistenker at denne blir spilt igjennom flere enn én gang ? EDIT 2: F#en ta 2Mbit linja. (56%) (Men PSN ser ut til å være en del raskere enn Live faktisk, ganske dårlig av MS når jeg faktisk betaler for sistnevnte.) vi høyrer på Narvesen;) Og det er ikkje kødd ein gang, har litt over 1,3Mb per sekund på PSN, Live klarer ikkje det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ingen som har fått den ned enda? Jeg hadde 50% for lenge siden, men avslutta Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg kunne ikke motstå. Jeg laster det ned nå Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) _KroSjefen_ skrev: hahaha..! Eg føler eg synder som prøver ein demo til eit spill som er venta på i 4 år.. når spelet er kjøpt å betalt og på veg om ikkje så lenge...men eg trur rett og slett presset blir for stort her.! Om du har ventet i 4 år, så klarer du vel å vente i 20 dager til Ellers får du skaffe deg en liten hytte på fjellet.. Uten elektrisitet, og hvor nærmeste naboer innenfor en 10 mils omkrets kan telles på en hånd. Så får du klare deg på det skogen måtte tilby, frem til "Release" Endret 5. februar 2009 av SAS1984 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Thomas_H skrev: EDIT 2: F#en ta 2Mbit linja. (56%) (Men PSN ser ut til å være en del raskere enn Live faktisk, ganske dårlig av MS når jeg faktisk betaler for sistnevnte.) Dette er du ikke alene om å erfare. Slik er det her stort sett alltid her. Ikke at forskjellen er så stor at jeg bryr meg, da man uansett må installere spille på PS3 som nesten kan ta like lang tid som å laste ned Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kom med inntrykk da! Jeg sitter på jobb til 2300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå