MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://www.videogamer.com/videos/killzone_...eo_review.html# nytt video review, skal se den nå... Satser på at det ikke er spoilers :/ Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Går rykter om at det er en overaskelse i demoen, at det MP i demoen også!!! men dette er rykter... http://translate.google.nl/translate?prev=...te0=&swap=1 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det hadde vært KONGE! Da skulle jeg heller lasta den ned for å spille med dere. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Går rykter om at det er en overaskelse i demoen, at det MP i demoen også!!!men dette er rykter... http://translate.google.nl/translate?prev=...te0=&swap=1 Om dette stemmer kommer serverene garantert til å knele. hehe Kos Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 du kommer jo til å pisse på aaaalle oss nå da Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det flere her inne som skal til bergen i dag ? Det skal eg ! Gleder meg som en liten unge... KZ2 på kino :D:D:D:D:D:D Etter du har vært der, kan du komme med en tilbakemelding om de krever å se legitimasjon der elller ikke? Hvis de gjør så må jeg husket på å ta med mitt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det ikke bare ta med for sikkerhetskyld? Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde ikke vært feil med mp demo også Da blir det dask! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg ekstremt til å få testet demoen ikveld! Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det ikke bare ta med for sikkerhetskyld? Det som var planen, men ikke alle jeg kjenner som skal dit er 18 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er ikke lenge igjen gutter...og jenter Litt over 50 min igjen. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den er ute på UK. Laster ned nå Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da må man vel ha UK bruker? Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da venter jeg hehe, så despo er jeg ikke at jeg mekker en UK account Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da venter jeg hehe, så despo er jeg ikke at jeg mekker en UK account Tok meg 2 min, 31% nå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den er ute på norsk PSN nå, jeg laster ned akkurat nå. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den har kommet ut her og nå! 1% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå