praystation Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Demoen vil komme rundt 5:00 pm bekrefter SCEE og vil inneholde de 2 første områdene av "Corinth River". Det vil vel si kl. 18:00 norsk tid Glede mæ! Endret 5. februar 2009 av praystation Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flott Bare å spise middag og gjøre seg klar til Killzone 2 Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nesten litt merkelig hvor hypa folk er Skulle trodd folk venta på en revolusjon Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nesten litt merkelig hvor hypa folk er Skulle trodd folk venta på en revolusjon I min tid som forumbruker er det i alle fall ikke første gang jeg leser entusiastisk gnål om hvor mye man gleder seg til noe, og hvem som skal gjøre hva når de kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I min tid som forumbruker er det i alle fall ikke første gang jeg leser sutring overfor andre. Hva er vel mer unyttig å bruke forumet til enn å klage over andre som faktisk ser frem til noe. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er det å klage over egentlig? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Demoen vil komme rundt 5:00 pm bekrefter SCEE og vil inneholde de 2 første områdene av "Corinth River". Det vil vel si kl. 18:00 norsk tid Glede mæ! Er Corinth River det første brettet eller? Noen som vet? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Europe: Killzone 2 Pre-orders Over A Million TheSixthAxis: "I am pleased. Having predicted at the start of the year that Killzone 2 will sell over a million copies in the first week; a comment that my close Xbox 360 friends laughed at with glee, but now whose laughing? European pre-orders for the highly anticipated title have already surpassed 1.1 million units." Killzone 2 Is Even Popular In Japan Japan is the equivalent of a no man's land when it comes to first person shooters. Even quality shooters like Bioshock or Call of Duty 4 have failed to sell anymore than 50,000 copies in the region. Which makes it even more surprising that Killzone 2 has reached a top 10 spot on Amazon Japan's video game best seller list. 1.1 mill bare i Europa! Og alt dette allerede så lenge som 20 dager før spillet kommer ut Spent å se hvor bra Killzone 2 virkelig blir å selge når reklamene begynner å rulle inn i tillegg Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis det kommer noen reklamer da.. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja det er sant, SONY er ikke akkurat kjent for å være så flink å reklamere for PlayStation-produkter. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde de ikke reklame for spillet under superbowl? Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde de ikke reklame for spillet under superbowl? Nei : ( Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, det var et falskt rykte spredd utover internettet. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 så teithttps://www.diskusjon.no/style_images/main_gfx/folder_post_icons/icon2.gif Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde vært artigere om det var MP-demo, så kunne jeg spilt med dere Grr Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er ikke litt typisk at serverne blir overbelastet så bare noen får lastet ned demoen da? Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe ja kjenner til det. Husker alle gikk bananas når den første GTA4 trailern ble lagt ut på nett og serverne ble overbelastet. Skal nok være kjapp å få downet demoen, får titte innom her rimelig ofte i disse timene. Regner med at folk er rimelig kjappe og si ifra at den har kommet ut! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, sier vel sitt at det er 10 brukere i tråden,som ikke sier noe som helst Kan tenke meg det er en del som sitter på tå hev nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå