MooseOnTheRun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De har skiftet datoen i annonsen på forsiden nå til 25.02...og på siden du linker til står det også 25.02. Var vell et salgs triks... Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 gamezone linky Der sendte jeg dem epost Tviler dog sterkt på at dem sender det 10-12 dager før release, står jo ubekreftet dato... Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ingen av dere som så posten min? Det står ikke noe om no tidligere utgivelses dato der nå, datoen i annonsen er skiftet til 25. og på spillet side står det Utgivelsesdato: 25.02.2009, at det kommer på lager 13.02 vil jo ikke si at de sender det ut da, men de sender det jo kanskje ut 22-23... Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ingen av dere som så posten min? Det står ikke noe om no tidligere utgivelses dato der nå, datoen i annonsen er skiftet til 25. og på spillet side står det Utgivelsesdato: 25.02.2009, at det kommer på lager 13.02 vil jo ikke si at de sender det ut da, men de sender det jo kanskje ut 22-23... Ja ok såpass. Blir gøy og se hva de svarer på eposten min isåfall. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 vill tippe på noe lignende: "Beklager dette var en feil fra vår side...osv osv. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er nok bare en skrivefeil. Står det ikke en annen dato et annet sted på siden? Mener eg hørte noen si det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er nok bare en skrivefeil. Står det ikke en annen dato et annet sted på siden? Mener eg hørte noen si det. Var ikke det de svarte på epost til han. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 FFFFFFUUUU!!!! De sa også også til meg på mail at datoen ble fremskyndet. FFFFFFFFFFUUUUUUUU!! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er jo litt rart at de som til og med sender ut epostene dems ikke har fått med seg at 25.Feb er datoen, de heter tross alt GAMEzone, og dette er jo faktisk KILLZONE 2! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virker som en tullingbutikk det der ja. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei. Det viser seg at Nordisk Film, som distribuerer Sony-produkter i Norge, har gjort en feil – og gitt feilinformasjon. Spillet har ikke release før 25. Februar. Der har dere svaret på eposten. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, latterlig. Alle andre butikker har brukt samme datoen hele tiden. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I dag kommer demoen, jeg skal laste den ned med en gang jeg kommer hjem fra skolen. Det blir spenende å se Killzone live på min egen tv. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som har hørt når demoen er ute? Vanlig tid mellom 21-23 i kveld, eller håp om at den kommer tidligere på dagen? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, nå er det ikke mange timene igjen! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som har hørt når demoen er ute?Vanlig tid mellom 21-23 i kveld, eller håp om at den kommer tidligere på dagen? Demoen kommer sikkert med den ukentlige oppdateringen. Pleier å bli oppdatert mellom kl 16-20. Ikke så mange timer igjen;) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som har hørt når demoen er ute?Vanlig tid mellom 21-23 i kveld, eller håp om at den kommer tidligere på dagen? Demoen kommer sikkert med den ukentlige oppdateringen. Pleier å bli oppdatert mellom kl 16-20. Ikke så mange timer igjen;) Kult, da håper man den er klar når man kommer hjem i dag. Synd jeg har tven på reperasjon, men har da en gammel skrap av en crt tv, så får vel ikke forvente all verden av grafikk enda. Nå var det grunnen til at tven gikk på rep. nå at den skal være tilbake til 25 da Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det flere her inne som skal til bergen i dag ? Det skal eg ! Gleder meg som en liten unge... KZ2 på kino :D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som har hørt når demoen er ute?Vanlig tid mellom 21-23 i kveld, eller håp om at den kommer tidligere på dagen? Demoen kommer sikkert med den ukentlige oppdateringen. Pleier å bli oppdatert mellom kl 16-20. Ikke så mange timer igjen;) Kult, da håper man den er klar når man kommer hjem i dag. Synd jeg har tven på reperasjon, men har da en gammel skrap av en crt tv, så får vel ikke forvente all verden av grafikk enda. Nå var det grunnen til at tven gikk på rep. nå at den skal være tilbake til 25 da Bedre enn å ikke ha PS3 ihvertfall:p Min PS3 er på rep, så jeg må ned til brodern senere i dag for å teste demoen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 GLEDER MEG GLEDER MEG GLEDER MEG Men helt seriøst, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå