Haansi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vet at du i MP-delen kan lage dine egne klasser, hvor du kan kombinere våpen, utstyr, looks, osvosvosv. Men det går ikke an å velge sikte og slikt på våpenene? Det var noe av det eg likte best med CoD. Dumt at de ikke har tatt det med då. Det aner jeg ikke. Man kan hvertfall ikke det i SP-delen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vet ikke om jeg er for sen men GameTrailers Review i HD: http://www.gametrailers.com/player/45018.html Konge. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://kotaku.com/5040775/killzone-2-multi...ive-good-things Fant litt informasjon om multilplayeren. Det "Badge" systemet virker utrolig kult Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vet at du i MP-delen kan lage dine egne klasser, hvor du kan kombinere våpen, utstyr, looks, osvosvosv. Men det går ikke an å velge sikte og slikt på våpenene? Det var noe av det eg likte best med CoD. Dumt at de ikke har tatt det med då. Det aner jeg ikke. Man kan hvertfall ikke det i SP-delen. Man kan ikke adde ting på våpen, nei. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://www.gamespot.com/ps3/action/killzon...ag=videos;img;5 Noen folk er hos Gamespot og snakker om mp-delen. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvordan laste ned Killzone 2 demoen? Jeg finner den ikke inne på playstation store. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 den kommer ikke før på torsdag Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ahh, syntes jeg bare leste om en del som hadde spilt demoen allerede, finnes det andre måter å spille det på? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det har vært en beta som en del her inne har deltatt i. Også er det en anmelder her og en som på mystisk vis har fått spillet Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så stille det var her i dag.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det strømmer vel på med innspill når man får testet demoen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, dere får vel knapt sove de neste dagene Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 KAN'KE VENTÆÆÆÆÆÆÆÆH!!! Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 KAN'KE VENTÆÆÆÆÆÆÆÆH!!! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så nettopp Gametrailer-reviewen.. Ser ut som de har lignende system som i Heavenly Sword, hvor når du har fullført ett oppdrag, så kan du hoppe tilbake til de delene i oppdragene som du har fullført og spille omigjen de delene du likte best, uten å måtte ta vare på saves o.l. på de områdene. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg også til demoen. Bare kjipt at PS3 er på rep. Håper jeg får igjen ny maskin til release ihvertfall:p Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 lord give me strength... MUST NOT DOWNLOAD DEMO..!...arghh Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Demoen er overhypet i mine øyne. Er bare en demo. Mye bedre å ha hele spillet før du begynner å spillet det! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Demoen er overhypet i mine øyne. Er bare en demo. Mye bedre å ha hele spillet før du begynner å spillet det! nettopp...!! Bra at fleire delar samme oppfatning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå